| کد خبر: 137709 |

ارائه گزارش شهرداری تهران درباره واگذاری املاک و اراضی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران درباره واگذاری املاک و اراضی به صورت رایگان و در قالب حق بهره‌برداری،‌اجاره و یا انتقال مالکیت به اشخاص حقیقی و حقیقی، موسسات خیریه و مساجد گزارشی را ارائه دهد.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران درباره واگذاری املاک و اراضی به صورت رایگان و در قالب حق بهره‌برداری،‌اجاره و یا انتقال مالکیت به اشخاص حقیقی و حقیقی، موسسات خیریه و مساجد گزارشی را ارائه دهد.

عباس جدیدی در تذکرات پیش از دستور سیصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر تذکر و یا سؤالی از شهردار و دیگر مسئولان پرسیده می‌شود آن را توهین‌آمیز نخوانند و جسارت فرض نکنند.

وی ادامه داد: ما قسم خورده‌ایم که از حق و حقوق مردم دفاع کنیم و همه ما در این زمینه مدیون هستیم.

جدیدی گفت: قالیباف و روحانی از سرمایه‌های نظام هستند و باید حفظ شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 12 سال قالیباف در این شهر زحمت کشیده و کار کرده است و اگر شهرداری در جایی نیز اشتباهی انجام داده است باید پاسخگو باشد.

وی گفت: بنده درخواست کرده‌ایم ارائه گزارش کامل شهرداری تهران از واگذاری املاک و اراضی شهرداری از سال 85 تا کنون به صورت رایگان و یا در قالب حق بهره‌برداری به اشخاص، مساجد و هیئت‌ها مطرح گردیده است را ارائه دهند.

جدیدی افزود: در گذشته دو بار نامه‌هایی از مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ارائه گزارشی را درخواست کرده بودم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: یکی از این موارد در خصوص اراضی فضای سبز متعلق به شهرداری تهران تحت عنوان مجموعه فداکاری آریاد است و دیگری درباره قطعه زمینی متعلق به شهرداری منطقه 18 به مساحت 2 هزار و 239 مترمربع و احداث بنای آموزشی اداری و تجاری در آن به عنوان حوزه علمیه الحادی است.

وی ادامه داد: همین طور درخواست شده است قطعه زمینی با کاربری فضای سبز و گلخانه شهرداری تهران به مساحت 1200 مترمربع به نشانی خیایان مقدس اردبیلی، میدان الف، نبش کوچه سوم ارائه شود.

جدیدی گفت: مابقی پلاک ثبتی 46/85 متعلق به شهرداری تهران واقع در شمال بزرگراه همت، تقاطع همت و افشاری به هیئت ائمه اطهار مطرح گردیده است که درخواست شده در این خصوص پاسخگو باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موارد به عنوان تذکر به شهردار محترم تهران ارسال شده است لذا خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به عدم پاسخگویی شهرداری تهران موضوع فوق طبق قانون 73 قانون تشکیلات،‌ وظایف و انتخابات شوراها به عنوان سوال به شهردار تهران جهت پاسخگویی ابلاغ گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.