| کد خبر: 137437 |

وزارت کشور ادعای یک عضو شورای شهر تهران را تکذیب کرد

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور مطالب منتشر شده مبنی بر سیاسی بودن ارجاع موضوع افزایش قیمت کرایه ها به شورای حل اختلاف از سوی این وزارتخانه را تکذیب کرد.

تین نیوز

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور مطالب منتشر شده مبنی بر سیاسی بودن ارجاع موضوع افزایش قیمت کرایه ها به شورای حل اختلاف از سوی این وزارتخانه را تکذیب کرد.

 مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در این اطلاعیه تاکید کرده است: اظهارات منسوب به یک عضو شورای شهر تهران در سایت فردا نیوز و برخی از دیگر سایت ها منتشر شده خلاف واقع، خروج از مرزهای عدالت و تقوی و مصداق بارز بداخلاقی سیاسی و انتشار مطالب کذب است.
*متن یادداشت رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به این شرح است:
«باسمه تعالی
نظر به اینکه یک سایت اینترنتی به نام فردا نیوز، در مطلبی با عنوان 'انتقاد شاکری از شوی تبلیغاتی دولت با گرانی کرایه ها' با انتشار ادعای کذبِ سیاسی بودن ارجاع موضوع افزایش قیمت کرایه ها به شورای حل اختلاف از سوی وزارت کشور، مطالب خلاف واقع و ناروائی را به دولت محترم و وزارت کشور نسبت داده است، به استحضار عموم مخاطبان و ملت شریف ایران می رساند، هیأت مرکزی حل اختلاف شوراهای اسلامی شهر و روستا یک ترکیب فراقوه ای 9 نفره؛ شامل 2 نماینده مجلس شورای اسلامی، 2 نماینده قوه قضائیه (معاون دادستان کل کشور و معاون دیوان عدالت اداری)، 3 نماینده از شورای عالی استانها و فقط 2 نماینده از قوه مجریه (معاون حقوقی رئیس جمهوری و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور) است و دولت محترم از ترکیب 9 رای این هیات صرفاً دارای 2 حق رأی است که یک رأی آن توسط وزارت کشور اعمال می شود و در مجموع در تعامل با این هیات با رویکرد کاملاً تخصصی مسائل این حوزه را همچون سایر امور کشور و در راستای تامین مصالح عمومی دنبال می کند. در خصوص موضوع نرخ کرایه ها برای سال 96 نیز، نظر هیات مزبور پس از طی تشریفات معمول اداری و ارزیابی های اعضا در تاریخ 24-3-96 به فرمانداری تهران ابلاغ شده است.
بر این اساس تاکید می شود که اظهارات منسوب به یک عضو شورای شهر تهران که در سایت فردا نیوز و برخی از دیگر سایت ها منتشر شده خلاف واقع، خروج از مرزهای عدالت و تقوی و مصداق بارز بداخلاقی سیاسی و انتشار مطالب کذب است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.