| کد خبر: 136968 |

منتخب شورای پنجم در گفت‌وگو با تین‌نیوز مطرح کرد،

◄ تاکید بر خودداری شهرداری از انعقاد قراردادهایی که بار مالی داشته باشد

منتخب مردم در شورای اسلامی پنجم شهر، بر خودداری شهرداری از انعقاد قراردادهایی که بار مالی برای شورا و شهردار جدید داشته باشد، تاکید کرد.

تین نیوز

منتخب مردم در شورای اسلامی پنجم شهر، بر خودداری شهرداری از انعقاد قراردادهایی که بار مالی برای شورا و شهردار جدید داشته باشد، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمود میرلوحی با اشاره به اهمیت کافی بودن بودجه در اداره شهر، اظهار داشت: استفاده از بودجه شهرداری علیرغم تصور برخی افراد، باید در چارچوب قانونی خود صورت بگیرد و تخلف از آن قطعا مورد بازخواست اعضای شورای جدید قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: براساس قولی که شهردار تهران به اعضای شورای شهر داده، مقرر است تا هیچ اقدامی که بار مالی برای شهرداری آتی داشته باشد را در دستور کار قرار نداده و مدیران هریک از بخش‌ها باید در این مورد کاملا با شهردار در اتباط نزدیک باشند.

میرلوحی با بیان این مطلب که «اعضای شورای پنجم کاملا به وعده داه شده از سوی شهردار خوشبین هستند»، گفت: شورای جدید قطعا پس از تشکیل، بودجه باقی‌مانده از زمان شروع به کار شهردار جدید را مورد  بحث و بررسی دقیق قرار می‌دهد و با تخلفات برخورد قانونی خواهد کرد.

منتخب شورای شهر پنجم در پایان، خاطرنشان کرد: از شهردار تهران درخواست می‌شود، هر اقداماتی که منجر به عقد قراردادی که آثار مالی برای شهرداری جدید دارد، با تامل بیشتری برخورد کند.

به گزارش تین‌نیوز، چندی پیش یکی از منتخبین شورای پنجم گفته بود: شهردار تهران قصد دارد تا بودجه شهر را پیش از تحویل بهشت به پایان برساند که بر اساس اظهارات «میرلوحی» چنین اتفاق منتفی به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.