| کد خبر: 112374 |

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

◄ حمایت شورا از خروج موتورسیکلت‌های کاربراتوری

تین‌نیوز| عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از حمایت شورا از خروج موتورسیکلت‌های کاربراتوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ابوالفضل قناعتی با اشاره به سخنان اخیر شهردار تهران در ارتباط با لزوم خروج موتورسیکلت‌های کاربراتوری از چرخه حمل‌ونقل، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران به دلیل حمایت از جان عموم مردم از طرح برچیده شدن موتورسیکلت‌های کاربراتوی حمایت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، با بیان‌ این‌که تصمیم‌گیری برای حفظ جان مردم در شورای اسلامی شهر تهران فارغ از جناح‌بندی صورت می‌گیرد، گفت: این کار بالاتر از تصمیمات سلیقه‌ای حزبی و سیاسی است و از اهمیت بالائی برای اعضای شورا برخوردار است.

قناعتی با تاکید بر اهمیت برخی طرح‌ها برای شهر و شهروندان، تصریح کرد: آن‌چه برای شورا مهم است مصوبه‌ای است که به صلاح مردم و شهر تهران صورت بگیرد.

به گفته وی، تصمیماتی که صلاح مردم و شهر در آن باشد همواره فارغ از جناح‌بندی و سیاسی‌نگری به تصویب اکثر نمایندگان حاضر در جلسه رسیده و اجماع خوبی در تصمیم‌گیری وجود دارد.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این موضوع که، بحث خروج موتورسیکلت‌های کاربراتوی در کمیسیون شهری هیات دولت به تصویب رسیده است، ابراز داشت: بر اساس این مصوبه از یک تاریخ مشخص تولید و شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوی متوقف خواهد شد.

وی به ضرورت خروج موتورسیکلت‌های کاربراتوری اشاره داشته و گفت: بر اساس مطالعات هر یک از موتورسیکلت‌های کاربراتوری چند برابر یک خودرو تولید آلایندگی می‌کند و لذا به نظر می‌رسد تولید این نوع وسیله نقلیه باید در کشور متوقف شده و از چرخه حمل‌ونقل خارج شود.

قناعتی با تائید سخنان شهردار تهران در ارتباط با ضرورت خروج موتورسیکلت‌های کاربراتوری، خاطرنشان کرد: شهردار تهران تنها مصوبه هیات دولت را بازگو کرده و شورا نیز برحسب رسالت خود و به منظور حفظ جان مردم از آن حمایت می‌کند.



 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.