| کد خبر: 168271 |

◄ تودیع و معارفه در شرکت شهر فرودگاهی امام

تودیع و معارفه مدیران کل حوزه مدیرعامل و معارفه مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام انجام شد.

تین نیوز

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل حوزه مدیرعامل و معارفه مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از  شرکت شهر فرودگاهی امام، در این مراسم آقای مهدی‌ملک‌آباد با حکم شهرام آدم‌نژاد، رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام به‌عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل منصوب شد.

آدم‌نژاد ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل سابق حوزه مدیرعامل آقای هادی دوست‌طلب، وی را به سمت مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام انتصاب کرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام  ضمن اشاره به اهمیت ساختار سازمانی در دستیابی به اهداف افزود: ا اصلاح ساختاری و استفاده کامل از توانایی‌ها و ظرفیت‌ها می‌توان وضعیت اقتصادی و معیشتی را به شکل قابل‌توجهی بهبود بخشید که این اتفاق به‌تدریج در شهر فرودگاهی امام در حال انجام است.

آدم‌نژاد با اشاره به ترخیص کالا در شهر فرودگاهی امام در آینده نه‌چندان دور از برنامه‌ریزی برای حمل کالاهای فاسدشدنی از کانال‌های هوایی خبر داد و افزود: هماکنون فرایند حمل و توزیع کالاها تا رسیدن به دست مصرف‌کننده حدود ۱۸ روز طول می‌کشد که می‌توان با انتقال بار از کانال‌های هوایی این زمان را به کمتر از ۱۲ ساعت کاهش داد.

در ادامه این مراسم، آقای مهدی ملک‌آباد، مدیرکل جدید حوزه مدیرعامل ضمن تشکر از اعتماد  آدم‌نژاد، ایجاد تعامل بیشینه با ترجمان‌های مجموعه و مدیران و همچنین تسریع فرآیند گردش نامه‌ها و پاسخگویی به آن‌ها را از اقدامات آتی این حوزه نام برد.

همچنین  هادی دوست‌طلب، اولین مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام، تدوین برنامه‌های مدون و استقرار نظام‌های مدیریتی به‌منظور بهبود عملکرد مجموعه را از مأموریت‌های اصلی این دفتر برشمرد و افزود: وظیفه خطیر و وسیع دیگری که به عهده این دفتر است مبحث مسئولیت اجتماعی است که عمل به آن، حمایت تک‌تک اعضای مجموعه خصوصاً مدیران اجرایی را می‌طلبد تا بتوان مسئولیت‌پذیری شرکت را در قبال جامعه افزایش دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.