| کد خبر: 167514 |

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام عنوان کرد؛

◄ تغییر زمان پروازهای فرودگاه امام در روز 14 خردادماه

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام در خصوص تعطیلی چندساعته فرودگاه امام گفت: از ایرلاین‌ها درخواست کردیم که تعدادی از پروازها را به قبل از ساعت 16 و تعدادی را به بعد از ساعت 21 روز چهاردهم خردادماه انتقال بدهند.

تین نیوز

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام در خصوص تعطیلی چندساعته فرودگاه امام گفت: از ایرلاین‌ها درخواست کردیم که تعدادی از پروازها را به قبل از ساعت 16 و تعدادی را به بعد از ساعت 21 روز چهاردهم خردادماه انتقال بدهند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی رستمی در خصوص تعطیلی چندساعته پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در روز چهاردهم خردادماه از ساعت 16 تا 21 پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام انجام نخواهد شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: تعطیلی 5 ساعت پروازهای فرودگاه حضرت امام در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه در این 5 ساعت 13 پرواز ورودی و 19 پرواز خروجی داریم، عنوان کرد: از ایرلاین‌ها درخواست کردیم که تعدادی از پروازها را به قبل از ساعت 16 و تعدادی را به بعد از ساعت 21 روز چهاردهم خردادماه انتقال بدهند.

رستمی تأکید کرد: از مسافران این پروازها تقاضا داریم که با اطلاعات پرواز فرودگاه امام در ارتباط و از موقعیت پرواز خود بااطلاع باشند.

او خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با پلیس‌راه انجام  شده به دلیل محدودیت‌های ترافیکی که در مسیر اتوبان تهران-قم در این ساعات ایجاد شده است، مسافران می‌توانند برای ورود و خروج از فرودگاه بین‌المللی امام از مسیر تهران-ساوه استفاده کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.