| کد خبر: 163495 |

◄ تقدیر از اقدامات مثبت فرودگاه امام در جهت جذب گردشگران

تحولات صورت گرفته در فرودگاه امام خمینی (ره) مانند احداث سرویس‌های بهداشتی جدید، با استاندارد هتل‌های چهار ستاره مثبت و درخور تقدیر است.

تین نیوز

تحولات صورت گرفته در فرودگاه امام خمینی (ره) مانند احداث سرویس‌های بهداشتی جدید، با استاندارد هتل‌های چهار ستاره مثبت و درخور تقدیر است.

محمد محب‌خدایی معاون گردشگری کشور در جریان بازرسی‌های نوروزی، از وضعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بینان این مطلب افزود: تحولات این فرودگاه در ۷۰ روز گذشته، قابل‌توجه دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر قرارگرفته و پیشنهاد داده‌شده که الگوی سایر فرودگاه‌های کشور قرار بگیرد اما این فرودگاه همچنان امکانات رفاهی ناچیزی برای مسافران ترانزیت و یا در توقف‌های طولانی دارد و با کمبود تابلوهای راهنما مواجه است.

محب‌خدایی در بازدیدی که از این فرودگاه داشت از مسئولان آن خواست که فرصت‌های گردشگری کشور و جاذبه‌های روستایی و عشایری را در تعطیلات نوروز در محوطه باز فرودگاهی به مردم و گردشگران معرفی کنند.

همچنین اختصاص فضایی به صنایع‌دستی ایران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی پیشنهاد شد که علی رستمیـ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) ـ از آن استقبال کرد و برای اختصاص جایگاهی مناسب به‌منظور نمایش هنرهای سنتی ایرانی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا بر اساس این توافق اولیه قرار شد که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران در چند روز آینده برای برپایی نمایشگاه موقت صنایع‌دستی در فرودگاه امام خمینی اقدام کند.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بیشترین سهم از ورود مسافران خارجی به ایران را به خود اختصاص داده است و به‌عنوان دروازه توریستی ایران مطرح‌شده است. این فرودگاه پس از فرودگاه مهرآباد و شهید هاشمی نژاد مشهد، دارای بیشترین ترافیک هوایی در ایران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.