| کد خبر: 162012 |

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد :

آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پروازهای نوروزی

علی رستمی معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام پروازهای نوروزی و خدمت رسانی شایسته به مسافران خبر داد.

تین نیوز

علی رستمی معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام پروازهای نوروزی و خدمت رسانی شایسته به مسافران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علی رستمی در جلسه با عوامل اجرایی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت : با توجه به رشد تعداد پروازها در تعطیلات نوروز، تدابیر ویژه ای برای خدمت رسانی به مردم و مسافران در این ایام اندیشیده شده تا از تمام ظرفیت ها در ایام نوروز استفاده شود.

او گفت: در ایام نوروز تصمیم داریم با بسیج تمام نیروها و امکانات خدمات مناسب و شایسته ای را به مسافران ارائه کنیم و به این منظور از بهمن ماه شرح وظایف بخش های مختلف فرودگاه را برای فعالیت در ایام نوروز به آن ها ابلاغ کردیم.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه تمام کارکنان فرودگاه موظف به تکریم مردم و مسافران هستند بیان داشت : احترام به مسافر و مردم یک اصل مهم در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است و همه نیروها باید به این اصل توجه ویژه داشته باشند.

محمود فتوحی سرپرست برنامه ریزی و سامان دهی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در این جلسه با تشریح وظایف بخش های مختلف امور شهری شهر فرودگاهی در نوروز از آمادگی کامل برای فعالیت در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.