| کد خبر: 160313 |

پرواز‌های فرودگاه امام(ره) ظهر چهارشنبه به شرایط عادی بازمی‌گردد

روز گذشته ۶۶ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه امام انجام شد و امروز نیز تعدادی پرواز صورت گرفت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از عادی شدن شرایط پرواز‌های فرودگاه امام خمینی تا ظهر فردا خبر داد و گفت: روز گذشته ۶۶ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه امام انجام شد و امروز نیز تعدادی پرواز صورت گرفت. 

به گزارش تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده جهت بهبود شرایط خدماتی و پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: از شامگاه روز شنبه که بارش برف و کولاک و همچنین کاهش دید افقی در فرودگاه حاکم شد، به دلیل جلوگیری از کاهش ایمنی، پرواز‌ها متوقف شد. 

وی افزود: تا ظهر روز یکشنبه سطوح پروازی، معابر و اپرون پاکسازی و بازگشایی شد اما علی‌رغم نشست ۷ پرواز روی باند فرودگاه امام خمینی به دلیل شدت بارش برف و کولاک و کاهش دید افقی مجدد از انجام پرواز‌ها جلوگیری به عمل آمد. 

آدم‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌های شرکت شهر فرودگاهی برای بازگشایی و آماده‌سازی باند فرودگاه انتظار می‌رفت ایرلاین‌ها زمان دقیق پرواز‌ها را به مسافران اعلام کنند. 

 مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در ادامه از تلاش راهداران به منظور بازگشایی جاده‌های ارتباطی به فرودگاه امام خمینی تشکر کرد و گفت: روز گذشته ۶۶ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه امام انجام شد و امروز نیز تعدادی پرواز صورت گرفت. 

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود ظهر فردا مورخ ۱۱ بهمن ماه شرایط به روال عادی بازگردد. 

براساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آدم‌نژاد تصریح کرد: براساس آیین‌نامه حقوق مسافر با تاخیر‌های پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) رفتار خواهد شد و با توجه به این نکته که ایرلاین‌ها در ارائه خدمات به مسافرین کوتاهی کردند، شرکت شهر فرودگاهی برای جبران سعی و تلاش می‌کند. 

وی از مردم بخاطر تاخیر پرواز‌ها عذرخواهی کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای پاکسازی سطوح پروازی و رفع مشکلات به کار بسته‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.