| کد خبر: 158821 |

رمز موفقیت؛ همدلی، شفافیت در کار و تعامل با دیگر سازمان‌ها

شهرام‌ آدم‌نژاد؛ مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و معاون سابق برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسم معارفه معاون جدید این سازمان حضور یافت و سخنانی ایراد کرد.

تین نیوز

شهرام آدم نژاد؛ مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و معاون سابق برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مراسم معارفه معاون جدید این سازمان حضور یافت و سخنانی ایراد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، شهرام آدم نژاد در سخنانش ابتدا به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریتی خود پرداخت و گفت: در حوزه حمل و نقل و برنامه ریزی طرح های خوبی پیشنهاد شد که به مرور به کارهای بزرگی تبدیل شد و همچنان در حال توسعه و گسترش است از جمله نوسازی ناوگان جاده ای حمل و نقل، داده پردازی و اطلاعات ثبتی، یکپارچه سازی داده ها، توسعه سیستم های حمل و نقل هوشمند و سامانه های ثبت تخلفات سرعت، که با همکاری سایر دستگاه ها از جمله پلیس راه کشور از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

وی موفقیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را در نتیجه همدلی و همراهی مدیران و کارکنان، شفافیت در کار و تعامل و ارتباط خوب با سایر سازمان ها دانست و افزود: پروژه های دیگری در حوزه برنامه ریزی تعریف شده که پروژه سپهتن و تجهیزات درون خودرویی که در سایر کشورها هم مورد بهره برداری قرار گرفته و اجرای آن برای سازمان ارزش افزوده ایجاد می کند، از جمله آنهاست.

وی از تلاش های  کورش فتاحی نیز تشکر کرد و حضور ایشان در مجموعه را مغتنم خواند.

در پایان این مراسم از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر به شهرام آدم نژاد از خدمات ایشان در دوره معاونت قدردانی به عمل آمد و حکم جدید فرامرز مداح به عنوان عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.