| کد خبر: 158424 |

معارفه مدیرعامل شهر فرودگاهی امام /1

عابدزاده:نباید توسعه فرودگاه فدای مناطق آزاد تجاری شود

درچند سال گذشته شرکت‌های هواپیمایی دچار وضعیت اقتصادی خیلی بدی بوده‌اند در همین راستا بسیار بدهکار بوده‌اند. شرکت‌ها حتی توان پرداخت هزینه‌های جاری خود هم نداشته‌اند اما امروزه دیگر خبری تحت عنوان بدهی شرکت ها منجمله بدهی ب شرکت سوخت نمی‌بینیم چرا که این موضوع مدیریت شده است .

تین نیوز

صبح امروز آیین معارفه مدیرعامل و علی رستمی عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور مسئولانی از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری ، سازمان راهداری و شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی سخنرانی مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی عنوان کرد: امروز دورهم جمع شده‌ایم از شخصی که در این مدت برای توسعه شهر فرودگاهی امام تلاش کرده است قدردانی و به کسی که به تازگی مدیریت این مجموعه را برعهده‌گرفته تبریک بگوییم.

وی در ادامه افزود: آقای فتاحی در این فرودگاه ماندگار خواهند بود تا به‌واسطه همکاری ایشان خدمات ارزنده‌ای در حمل‌ونقل هوایی کشور انجام گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه پس از 4 دهه اخیر در صنعت هوایی کشور شرایط جدیدی ایجادشده است عنوان کرد: برجام تا حدودی برای  صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور خوش‌یمن بوده است و در راستای آن تعدادی هواپیما به ناوگان حمل‌ونقل کشور افزوده‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: درچند سال گذشته شرکت‌های هواپیمایی دچار وضعیت اقتصادی خیلی بدی بوده‌اند در همین راستا بسیار بدهکار بوده‌اند. شرکت‌ها حتی توان پرداخت هزینه‌های جاری خود هم نداشته‌اند اما امروزه دیگر خبری تحت عنوان بدهی شرکت ها از جمله بدهی به شرکت سوخت نمی‌بینیم چرا که این موضوع مدیریت شده است .

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری میگوید: تحول بسیار خوبی اخیرا در فرودگاه های کشور ، شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته است و این تحول در گذشته به این راحتی امکان‌پذیر نبود لذا تا کید میکنم این روند بایستی ادامه پیدا کند.

عابدزاده با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در حوزه صنعت هوانوردی بسیار گسترده است اظهار کرد: در حال حاظر شرکت های هواپیمایی 28 میلیون مسافر را جابجا می‌کنند این در حالی است که این ظرفیت دوبرابر است و فضای بازار فضای بسیار ارزنده‌ای است.

او با تاکید بر اینکه اعتمادی که بین صنعت هوانوردی و دولت و مجلس برقرار شده است این صنعت را متحول کرده عنوان کرد: ما در حوزه هوانوردی مشکلات بسیار پیچیده‌ای داریم که به اعتقاد بنده فرودگاه امام  و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دو حوزه بسیار سخت و پیچیده هستند که خوشبختانه هما در حال توسعه و اصلاح ساختاری است.

وی تاکید کرد یکی از مهم‌ترین اهداف در شرکت شهر فرودگاهی امام باید توسعه فرودگاه باشد ما نباید توسعه فرودگاه را فدای مناطق آزاد تجاری کنیم این تجربه در فرودگاه پیام اتفاق افتاد و بسیاری از مشکلات را در پی داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.