| کد خبر: 157013 |

با راه‌اندازی مجدد دستگاه فرسوده موتورخانه فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی

در هزینه‌ها صرفه‌جویی شد

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از راه‌اندازی یک دستگاه چیلر موتورخانه فرسوده خبر داد و گفت: با این اقدام جهادی توانسیم از یک پروژه هزینه‌ای چند میلیاردی جلوگیری کنیم.

تین نیوز

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از راه‌اندازی یک دستگاه چیلر موتورخانه فرسوده خبر داد و گفت: با این اقدام جهادی توانسیم از یک پروژه هزینه‌ای چند میلیاردی جلوگیری کنیم.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از دفتر ارتباطات و رسانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حمیدرضا نصرتی با بیان اینکه موتورخانه فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی(ره) که دارای 4 دستگاه چیلر هزار و 503 ساخت کشور ژاپن است به 12 سال پیش راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: یک دستگاه چیلر به دلیل نقص ساخت دستگاه در زمان نصب هیچگاه به درستی راه‌اندازی نشد و در 12 سالی که از زمان ساخت فرودگاه امام خمینی (ره) میگذرد دچار فرسودگی شدید شده بود در همین راستا با تلاش یک ساله‌ای که صورت گرفته توانستیم این دستگاه را مجدد راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: با این اقدام جهادی توانسیم از یک پروژه هزینه ای وتحمیلی چند میلیاردی به شرکت جلوگیری کنیم.

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تعمیر این دستگاه حدود 250 میلیون تومان هزینه در برداشت در حالی که خرید این دستگاه در صورت عدم تعمیر حدود 3 میلیارد تومان هزینه را به شرکت تحمیل میکرد.

وی به شبکه توزیع هوا در ترمینال فرودگاه امام (ره ) اشاره کرد و گفت: حدود یک سال ونیم گذشته یک پروسه اصلاحی در خصوص شبکه توزیع هوا در ترمینال و سرویس های بهداشتی شروع کردیم و تا کنون حدود 70 درصد این کار پیش رفته است. تاثیر این اصلاحات باعث شده که ما در تامین هوای مناسب در فضای ترمینال، علی رقم توسعه‌ای ترمینال با مشکل روبه رو نشویم و این کار بدون توسعه موتورخانه صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.