| کد خبر: 155952 |

کورش فتاحی خبر داد:

تصویب برنامه اصلاحی بودجه سال ۹۶ و برنامه پیشنهادی بودجه ۹۷ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

کوروش فتاحى رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تصویب برنامه اصلاحی بودجه سال ۹۶ و برنامه پیشنهادی بودجه ۹۷ از سوی مجمع عمومی این شرکت خبر داد.

تین نیوز

کوروش فتاحى رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تصویب برنامه اصلاحی بودجه سال ۹۶ و برنامه پیشنهادی بودجه ۹۷ از سوی مجمع عمومی این شرکت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، کورش فتاحی با اعلام این خبر گفت: جلسه مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با موضوع بودجه اصلاحی ۹۶ و همچنین بودجه پیشنهادی ۹۷ در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه در محل سالن جلسات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور اعضای مجمع غلامرضا سلامی، رحمت الله مه آبادی، اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت فرودگاه ها، ازوجی نماینده سازمان هواپیمایی کشوری، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، زاهدی فر نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در ابتدای جلسه از اهم اقدامات انجام شده و نیز در دست اقدام برای سال‌های ۹۶ و ۹۷ مطالبی را عرضه شد و سپس به تکمیل طرح جامع اشاره شد و البته از سرعت گرفتن کار‌های سرمایه‌ای مواردی را بیان گردید، همچنین لزوم ایجاد محل‌های درامدی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

فتاحی بیان کرد: در ادامه بودجه پیشنهادی برای سال ۱۳۹۷ به بحث گذاشته شد که از جمله مباحث مطرح شده برگشت سود و سرمایه سرمایه گذاری‌های انجام شده است که از سال ۹۷ آغاز می‌شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: در نهایت بودجه نهایی ۹۶ و بودجه پیشنهادی ۹۷ مورد تایید اعضا محترم مجمع قرار گرفت و در دو هفته آتی خبر‌های خوبی از طرح جامع و گواهینامه فرودگاهی و فعالیت‌های فنی و مهندسی خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.