| کد خبر: 145014 |

پایان عملیات اعزام حجاج از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی

احداث سالن ویژه برای استقبال از حجاج

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پایان عملیات اعزام حجاج از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پایان عملیات اعزام حجاج از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره)، کورش فتاحی اظهار داشت: عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی از پنجم مرداد ماه آغاز شد و در پنجم شهریور ماه نیز به پایان رسید.

وی گفت : در این مدت روزانه بین یک تا هفت پرواز برای اعزام حجاج از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام گرفت و طی این عملیات 24 هزار و 610 زائر و 388 هزار 694 کیلوگرم بار با 99 پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به سرزمین وحی منتقل شدند و میانگین تاخیر در پروازها نیز حدود 50 دقیقه بود.

فتاحی بیان داشت : امسال با یک حرکت جهادی توانستیم سالن حج شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را طی دو هفته در بخش غربی سالن بوردینگ ترمینال مسافری شماره یک آماده بهره برداری کنیم و سطح خدمت رسانی به زوار بیت الله الحرام را تا حد بالایی افزایش دهیم.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : تعامل و همکاری های بسیاری در خصوص پروژه اعزام و بازگشت حجاج به عربستان میان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، سپاه ، نیروی انتظامی و کلیه ارگان های مستقر در فرودگاه صورت گرفت تا اقدامات لازم برای این پروژه ملی هرچه بهتر و سریع تر انجام شوند.

فتاحی در خصوص چگونگی استقبال از حجاج در بازگشت به کشور نیز افزود هم اکنون در حال آماده سازی یک سالن با مساحت 6 هزار متر مربع هستیم تا برای ورود زائران به کشور از آن استفاده کنیم و در این سالن فضای مناسب برای ورود حجاج و مستقبلین در نظر گرفته شده و توضیحات تکمیلی در خصوص آن در آینده اعلام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.