| کد خبر: 143285 |

رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد :

◄ اعزام 19 هزار زائر حج تمتع از فرودگاه امام(ره)

رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام بیش از 19 هزار زائر به سرزمین وحی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام بیش از 19 هزار زائر به سرزمین وحی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.

کورش فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی شهر فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت : امسال برنامه فشرده‌ای برای اعزام حجاج عربستان سعودی تدوین شد و در همین راستا طی دو هفته سالن حج شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده بهره‌برداری شد.

وی گفت : از آغاز عملیات اعزام حجاج در پنجم مردادماه تا دیروز، تعداد 19  هزار و 525 زائر از 9 استان کشور و 307 هزار 809 کیلوگرم بار با 78 پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی منتقل شدند.

فتاحی افزود : فرصت اندکی برای آماده‌سازی سالن حج در اختیار داشتیم اما تمام تلاش خود را به کار بستیم و با همکاری و تعامل میان تمام ارگان‌های حاضر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعم از سپاه، نیروی انتظامی ، سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری و اداره گذرنامه توانستیم تا خدمات شایسته‌ای به زائران بیت‌الله الحرام ارائه کنیم.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از زمان آغاز اعزام زائران، کلیه کارکنان شهر فرودگاهی امامخمینی (ره) با تمام قوا در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زوار سرزمین وحی تلاش کرده و همچنین امکانات لازم برای آسایش و رفاه زائران در سالن حج فرودگاه فراهم شد و مجموع اقدامات انجام‌شده منجر به رضایتمندی مقام معظم رهبری از روند انتقال حجاج به عربستان شد.

رئیس هیئت‌مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بابیان برخی تغییرات در انجام پروازها به عربستان و کاهش سهم شرکت هواپیمایی سعودی در انتقال زوار، گفت : امسال 75 درصد زائران ایرانی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان منتقل می‌شوند و این شرکت با یک اقدام جهادی و قابل‌تحسین برنامه فشرده و منظمی را برای اعزام حجاج تدوین کرده و با تلاش‌های صورت گرفته کلیه پروازهای «هما» از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عربستان بدون مشکل انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.