| کد خبر: 143267 |

مدیر امور پیمان و رسیدگی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)تشریح کرد

جزئیات مناقصه ساخت دکوراسیون داخلی سالن آمفی تئاتر شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مدیر امور پیمان و رسیدگی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جزئیات مناقصه ساخت دکوراسیون داخلی سالن آمفی تئاتر این شرکت را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیر امور پیمان و رسیدگی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جزئیات مناقصه ساخت دکوراسیون داخلی سالن آمفی تئاتر این شرکت را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آذر موحدی اظهار داشت : 5 ماه پیش آگهی فراخوان عمومی مناقصه ساخت دکوراسیون داخلی سالن آمفی تئاتر شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منتشر شد، اما پس از ارزیابی های کیفی فقط دو شرکت امتیاز کافی را کسب کردند و ما برای تجدید مناقصه اقدام کردیم.

وی گفت : در مرحله تجدید مناقصه، آگهی "فراخوان شناسایی پیمانکار برای ساخت دکوراسیون داخلی سالن آمفی تئاتر" را منتشر کردیم که پس از آن 12 شرکت برای شرکت در مناقصه اعلام آمادگی کردند و در نهایت پس از بازدید از پروژه ، 6 شرکت پیشنهادهای خود را به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام نمودند و امروز جلسه بررسی پیشنهادات این شرکت ها برگزار شد.

موحدی افزود : در این جلسه کمیسیون مناقصه تصمیم گرفت برای کنترل مبانی قیمت ، پیشنهادات را به کمیته فنی بازرگانی که متشکل از سه معاونت اقتصادی، معاونت توسعه زیر ساخت ها و معاونت فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است ارجاع دهد و این کمیته دو هفته فرصت دارد تا با انجام بررسی ها برنده نهایی مناقصه را اعلام کند

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.