| کد خبر: 139429 |

عابدزاده:

◄ به دنبال تغییر سیاست‌های خود در سازمان هواپیمایی هستیم

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:‌ ما در سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال تغییر سیاست‌های خود هستیم و در گام اول تغییراتی در ساختارهای سازمانی، مالی و نظارتی خواهیم داشت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:‌ ما در سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال تغییر سیاست‌های خود هستیم و در گام اول تغییراتی در ساختارهای سازمانی، مالی و نظارتی خواهیم داشت.

علی عابدزاده در مراسم تودیع محمود نویدی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و معارفه کوروش فتاحی سرپرست جدید این شرکت که صبح امروز (1 مردادماه) با بیان اینکه برای پیشبرد صنعت حمل‌ونقل هوایی به همکاری تمام بازیگران این صنعت نیازمندیم، گفت: مسئولیت دارایی نیست؛ مسئولیت یک بدهی است و امروز ما این بار سنگین را بر دوش کسی دیگری گذاشتیم.

وی در این رابطه ادامه داد: مدیرعامل سابق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در طول حضور خود خدمات شایسته و قابل تقدیری در راستای توسعه فرودگاه امام‌خمینی (ره) انجام داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز کارشناسان صنعت حمل‌ونقل هوایی با اعداد و ارقامی که در اختیار دارند ثابت کرده‌اند که حمل‌ونقل هوایی باید در اولویت قرار بگیرد، ابرازداشت: اگر عملکرد 5 ساله صنعت حمل‌ونقل هوایی را بررسی کنیم شاهد رشد و توسعه این صنعت نسبت به سایر حوزه‌های حمل‌ونقل خواهیم بود.

عابدزاده، تاکید کرد: امروزه به صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور به عنوان یک حمل‌ونقل عمومی نگاه می‌کنند این درحالی است که در گذشته این صنعت را «حمل‌و‌نقل خاص» می‌دانستند.

وی در بحث تغییر مدیریت در فرودگاه امام (ره) معتقد است، هیچ مدیری پست و مقام همیشگی ندارد و پست و مقام رفتنی و بی‌ارزش است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در 5 سال اخیر هزینه‌هایی صرف سایر حمل‌ونقل (جاده‌ای و ریلی) از بودجه عمومی کشور شد، اما حمل‌ونقل هوایی بدون تکیه بر بودجه عمومی رشد بسیار قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: صنعت حمل ونقل هوایی بیشترین سهم را از توسعه حمل‌ونقل عمومی داشته است و در 5 سال اخیر شاهد رشد 9 درصدی آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل هوایی سهم قابل توجهی از حمل ونقل عمومی را تصاحب کرده است، گفت: این موضوع می‌تواند آینده صنعت حمل و نقل هوایی را تحت تاثیر قرار دهد.

عابدزاده، تصریح کرد: در دوسال گذشته شاهد این هستیم که برخوردهای بسیار خوبی از سوی مجلس و دولت در راستای کمک به صنعت هوایی صورت گرفته است اما باید به این موضوع تاکید کنم که مدل‌های مدیریتی پیشین دیگر پاسخگو نیست و کارآیی ندارد.

وی افزود: در تمام دنیا مدل‌های کسب و کار به سمتی پیش می‌روند که هزینه‌ها را کاهش دهند و ما هم باید بتوانیم از مدل‌های اقتصادی جدید برای رونق صنعت هوانوردی استفاده کنیم.

عابدزاده در پایان عنوان کرد: ما در سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال تغییر سیاست‌های خود هستیم و در گام اول تغییراتی در ساختارهای سازمانی، مالی و نظارتی خواهیم این سازمان خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.