| کد خبر: 138837 |

تشکیل کمیته مدیریت مصرف انرژی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

با توجه به قرارگیری در فصل گرم سال و لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی در شهر فرودگاهی امام خمینی کارگروهی بدین منظور در حوزه این اداره کل تشکیل شده که ضمن تهیه و تدوین راهکارهای صرفه جویی در مصرف برق و آب ، مسئولیت نظارت بر مصرف بهینه آب و برق را بر عهده خواهند داشت .

تین نیوز

مهندس حمید رضا نصرتی مدیر کل دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی در مصاحبه با حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام داشت: با توجه به قرارگیری در فصل گرم سال و لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی در شهر فرودگاهی امام خمینی کارگروهی بدین منظور در حوزه این اداره کل تشکیل شده که ضمن تهیه و تدوین راهکارهای صرفه جویی در مصرف برق و آب ، مسئولیت نظارت بر مصرف بهینه آب و برق را بر عهده خواهند داشت .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، برنامه ریزی در خصوص تبدیل سیستم روشنایی شهر فرودگاهی به led ، افزایش راندمان و بهره وری موتورخانه های ترمینال مسافری و سایر سایت ها ، تعیین ساعت روشن و خاموش کردن موتورخانه ها بر اساس بخشنامه وزارت نیرو در این خصوص ، نظارت سختگیرانه بر عدم رعایت الگوی مصرف آب شرب توسط مشترکین و جلوگیری از شستشوی خودرو و بعضا هواپیما! توسط آب شرب و آب آتش نشانی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این خصوص می باشد.

مدیر کل دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی ضمن اعلام موارد فوق از تمامی پرسنل و کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی درخواست نمود با توجه به گرمای هوا و کمبود آب در کشور و همچنین هشدارهای وزارت نیرو در خصوص مصرف برق در مصرف انرژی با کارشناسان این اداره کل همکاری لازم را بعمل آورند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.