| کد خبر: 134703 |

نویدی:

به دنبال پیوند دانشگاه با صنعت در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هستیم

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با توجه به پتانسیل‌های موجود بهترین مکان برای حضور دانشگاهیان است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های اقتصادی کشور عدم ارتباط دانشگاه با صنعت است در همین راستا حضور دانشگاه در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به خوبی حس می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با توجه به پتانسیل‌های موجود بهترین مکان برای حضور دانشگاهیان است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های اقتصادی کشور عدم ارتباط دانشگاه با صنعت است در همین راستا حضور دانشگاه در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به خوبی حس می‌شود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) "محمود نویدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)در نشست با نمایندگان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه باید صنعت با دانشگاه پیوند بخورد تا شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم، گفت: ما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عهد کرده بودیم که از بهترین‌ها استفاده کنیم در همین راستا امروز مفتخریم که در خدمت نمایندگان جامع ترین دانشگاه ایران هستیم.

 

وی ادامه داد: در کشور ساخت و سازهای بسیاری صورت گرفت اما واقعیت امر این است که ساخت و ساز مترادف با توسعه نیست؛ ما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به دنبال توسعه انسان محورو پایدار هستیم.

 

نویدی با بیان اینکه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)با توجه به نزدیکی به پایتخت، بهترین مکان برای حضور دانشگاهیان است، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در اینده نزدیک شاهد راه‌اندازی یک پردیس دانشگاهی باشیم.

 

وی افزود: در تمام جهان، برای تبدیل فرودگاه‌ها به یک فرودگاه شایسته و درخور آن کشور شاهد حمایت مسئولان رده بالا هستیم.

 

 مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه امیدواریم با استفاده از قانون خاص در مرحله اول شاهد تکمیل فرودگاه امام (ره) و مرحله دوم در راستای رقابتی شدن گام برداریم، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد در دو یا سه ماه آینده برنامه 5 ساله شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تهیه خواهد شد، در همین راستا بایستی تمام افراد این مجموعه در راستای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش و همدلی داشته باشند.

 

او معتقد است، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می‌تواند به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر شایانی در کشور داشته باشد.

 

نویدی با تاکید بر اینکه با فراهم آوردن شرایط مطلوب در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می‌توانیم شاهد کسب درآمد غیرنفتی باشیم، اظهار داشت: فرودگاه امام خمینی (ره) می‌تواند مرکز انتشار فرهنگ اسلامی-ایرانی به جهان باشد؛ می‌توانیم به روی مسائل فرهنگی مسافران و توریست‌ها در فرودگاه کار کنیم.

 

طبق گفته او؛ باید از حمایت مجلس و دولت قدردانی کنیم؛ فکر نمی‌کنم مجلس و دولت تاکنون و در هیچ مقطعی و تا به این اندازه از یک مجموعه‌ای حمایت کرده باشد.

 

این مقام مسئول در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با توضیح اینکه ما برای گرفتن مصوبه قانون خاص شدن این شرکت از مجلس شورای اسلامی در کمترین زمان ، مصوبه گرفتیم که این امر بیانگر حمایت خاص مجلس و دولت است، تصریح کرد: ما در سال جاری منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را فعال خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم یک الگو برای مناطق آزاد کشور باشیم.

 

نویدی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را نقطه اتصال ایران به اقتصاد جهانی دانست و گفت: زمانی که یک سرمایه‌گذار قصد سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام را دارد در مرحله اول از فرودگاه امام عبور خواهد کرد لذا رفتار ما در فرودگاه می‌تواند سرمایه‌گذار را جذب و یا دفع کند در همین راستا بنده معتقدم تمام ما در قبال این موضوع مسئولیم.

 

وی با بیان اینکه ما در فرودگاه امام (ره) به دنبال حفظ آرامش مسافران هستیم گفت: فرودگاه می‌تواند مرکز انتشار فرهنگ ایرانی-اسلامی باشد.

 

نویدی با اشاره به اینکه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با توجه به فضا و پتانسیل موجود می‌تواند  مکان مناسبی برای حضور دانشگاه باشد، افزود: وجود یک آزمایشگاه مرجع در سطح بین‌المللی، ایجاد پردیس دانشگاهی، راه‌اندازی مراکز فناوری-اطلاعات، رویکرد مسائل اجتماعی و آموزشی از جمله پتانسیل‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است که می‌تواند دانشگاهیان را جذب کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.