| کد خبر: 93800 |

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران، خبر داد:

◄پرداخت کرایه تاکسی با تلفن همراه در آینده‌ای نزدیک

تین‌نیوز | مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی تاکسی‌های فرسوده تهران با وام 20 میلیونی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، میثم مظفر با اشاره به تجهیز 15 هزار تاکسی تا پایان سال به سیستم پرداخت الکترونیک، اظهار داشت: این اقدام با همکاری بانک شهر تا پایان سال 95 به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی در مورد آخرین وضعیت پرداخت الکترونیکی نرخ کرایه تاکسی‌‌ها در کلان‌شهر تهران، گفت: در فاز اول که به صورت پایلوت انجام  خواهد شد، 15 هزار تاکسی با همکاری بانک شهر تا پایان سال به دستگاه پرداخت الکترونیکی مجهز  شده و پس از اجرای این طرح، باقیمانده تاکسی‌ها نیز در زمان‌بندی مشخص به این دستگاه مجهز خواهند شد.
 
مظفر در ادامه با بیان این نکته که «راه‌اندازی سیستم هوشمند درخواست تاکسی روی نرم‌افزار تلفن همراه یا کانال‌سنتر نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد»، افزود: در آینده نزدیک با راه‌اندازی برنامه‌ای جدید شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند از طریق تلفن همراه و نرم افزار ویژه نسبت به درخواست تاکسی استفاده کنند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با تاکید بر لزوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهری با حجم بالای جمعیت متقاضی، ابراز داشت: با همکاری وزارت‌کشور 12 هزار تاکسی فرسوده شهر تهران با همراهی سه بانک عامل کار تعویض تاکسی‌های فرسوده را انجام می‌دهند و در این طرح 20 میلیون وام بانکی با سود 16 درصد و 5.5 میلیون تومان وام بلاعوض به رانندگان تاکسی تعلق گرفته و این افراد با پرداخت 5 میلیون تومان می‌توانند صاحب تاکسی جدید شوند.
 
وی در پایان از افزایش ورود تاکسی‌های هیبرید به ناوگان تاکسیرانی خبر داد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه استقبال خوبی از به‌کارگیری خودروهای هیبریدی در ناوگان تاکسیرانی  شده است زیرا با کاهش مصرف سوخت فسیلی در این‌گونه این خودروها، 300 کیلومتر پیمایش با استفاده از نیروی برق راننده را از سوخت‌گیری‌های پی‌در‌پی بی نیاز کرده است./ 884159

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.