| کد خبر: 61664 |

جشنواره عکس موبایلی طهران از نگاه تهران

تین نیوز | مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: مسابقه عکس موبایلی " طهران از نگاه تهران " همزمان با آغاز هفته دولت برگزار می شود.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اتان تهران، خسرو آبادی با اظهار آنکه این جشنواره با مشارکت باغ موزه قصر برگزار می گردد افزود: هدف جشنواره  تشویق و ترغیب همشهریان به تصویرنگاری از میراث فرهنگی و معنوی پایتخت است
 
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برگزاری جشنواره عکس طهران از نگاه تهران  به منظور دعوت عمومی از تهرانی ها برای ارسال عکس از جاذبه های تاریخی، معماری، فرهنگ، آدب و رسوم پایتخت است.
 
وی ادامه داد: هدف کلی این جشنواره معطوف به  مباحث حرفه‌ای عکاسی نیست و بیشتر چشم‌انداز مردمی و نگاه مردم به میراث فرهنگی  و معنوی تهران مد نظر قرار دارد.
 
خسروآبادی تولید منابع تصویری خلاقانه و الهام‌بخش با موضوع تهران قدیم را دیگر اهداف این جشنواره هنری و مردمی عنوان کرد.
 
مدیر کل میراث فرهنگی تهران تصریح کرد: برگزاری مسابقات  عکس موبایلی حساس کردن عموم هموطنان  به داشته های تارییخی و فرهنگی است که ممکن است روزانه  بدون توجه به آن بارها  از کنارش عبور نمایند.
 
خسروآبادی خاطرنشان کرد: تمامی كاربران تلفن همراه بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن گوشی با قابلیت عکاسی می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در باغ موزه قصر  ارسال نمایند.
 
خسروآبادی افزود: علاقه مندان فرصت دارند تا پایان شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند و در پایان همزمان با روز جهانی گردشگری آثار برگزیده در گالری باغ موزه قصر به نمایش گذاشته خواهند شد و  به 30  نفر از همشهریانی که عکس آنها مورد پذیرش هیئت داوری قرار گرفته باشد جوایز  دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
 
علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از 4 شهریور ماه با مراجعه به سایت باغ موزه قصر به نشانی www.qasr.ir از جزئیات مسابقه و نحوه ارسال تصاویر  اطلاع حاصل نمایند. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.