| کد خبر: 48622 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ استقبال روز افزون از طرح بشارت / سفر ۱۵ هزار تومانی تاکسیرانان تهرانی به مشهد

تین نیوز | مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خصوص فعالیت های این سازمان در قالب طرح بشارت، گفت: اسکان تاکسیرانان و خانواده های شان در یکی از هتل های شهر مقدس مشهد با قیمت بسیار مناسب و ارائه خدمات اسکان به همراه صبحانه، ناهار و شام از جمله خدماتی بود که با قیمت بسیار اندک و با سرانه 15 هزار تومان به زائران تاکسیران تهرانی در ایام نوروز ارائه شد.

میثم مظفر در گفتگو با تین نیوز با اشاره به اجرای موفق طرح بشارت، استقبال از آن را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: تخفیف 50 درصدی برای تمامی تاکسیرانان شهر تهران که براي دريافت کارنامه هوشمند اقدام نموده اند اعم از تاکسيرانان اصلی يا کمکی، ازتاریخ اعلام شده به مدت يک سال و به صورت رایگان تحت پوشش درمان تکمیلی قرار گرفته اند در طرح بشارت در نظر گرفته شده است. 

وی تصریح کرد: هزینه این قرارداد به صورت متمرکز توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پرداخت شده است. با توجه به هماهنگی انجام شده نیازی به ارائه بیمه پایه برای بیمه تکمیلی وجود ندارد.

معاون شهردار تهران در سازمان تاکسیرانی، در ادامه از عمومی بودن طرح بیمه تکمیلی برای استفاده همه تاکسیرانان شهر تهران خبر داد و بیان داشت: این طرح از اواخر سال 92 در دستور کار این سازمان قرار گرفته و خوشبختانه با اطلاع رسانی مطلوب و خدمات مناسب این طرح مورد استقبال روزافزون بوده است. 

مظفر گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی سامانه خدمات رفاهی تاکسیرانان (بشارت) با اجرای این طرح به تاکسیرانان خدماتی شامل بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان، بیمه تکمیلی درمان خانواده تاکسیرانان، بیمه عمر و حوادث تاکسیرانان، بیمه بدنه تاکسی، بیمه شخص ثالث تاکسی، خدمات درمانی شهر سالم ارائه می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار داشت: همچنین تمام تاکسیرانان و اعضای خانواده آنها حتی افراد بدون در دست داشتن دفترچه بیمه مجاز هستند از خدمات کلینیکی، سرپایی و دندانپزشکی مراکز درمانی شهرداری تهران با توجه به مراکز و آدرس‌های اعلام شده در سامانه بشارت با تخفیف ۲۵ درصد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بهره گیری از اماکن ورزشی شهرداری و فرهنگسراها و خانه های فرهنگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از دیگر امکاناتی است که در این بسته برای تاکسیرانان و خانواده های آنان پیش بینی شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 1 0

    قابل توجه مسئولین!!! سازمان بی خاصیت تاکسی رانی تبریز که به هیچ دردی نمی خورد الا جریمه کردن تاکسی داران به هر بهانه ممکن. ما تاکسی داران تبریز که هیچوقت هیچ کدام از این خدمات را در خواب هم ندیده ایم. بی خاصیتی و انفعال این سازمان به جایی رسیده که مامورین راهنمایی تبریز که از قضا برای جریمه کردن علاقه خاصی هم به تاکسی ها دارند در ایستگاه تاکسی هم جلوی چشم ماموران این سازمان بی خاصیت تاکسی ها را جریمه کرده یا مدارکشان را پیوست می کنند و وقتی هم تاکسی داران اعتراض می کنند می گویند برو به هر جا که می خواهی شکایت کن!!! تهران و اکثر شهرهای بزرگ قبل از شروع سال جدید کرایه سال جدید را با ملاحظه تمام جوانب امر تصویب و ابلاغ کردند واکنون هم در حال اجرا است اما در تبریز حضرات هنوز وقت نکرده اند که تشکیل جلسه بدهند تا بلکه ۲۵۰ ریالی یا ۵۰۰ ریالی به زور و اکراه به کرایه مسیرها اضافه کنند تا دوباره دعوای مسافر و راننده سر این چندرغاز پول خرد شروع شود انگار که این تصمیم گیران در این مملکت با این نرخها زندگی نمی کنند یا حتما حقوقشان ان قدر زیاد است که مخارج کنونی زندگی به چشمشان نمی اید یا فکر کرده اند تبریز شهر ارزانی است و زندگی در ان مجانی یا…؟؟ خدا میداند. جالب انکه با این وضعیت نرخهای کرایه تاکسی در تبریز و خدمات و حمایتهای!!زیر صفر سازمان تاکسی رانی ان که بود ونبود ان هیچ فرقی به حال تاکسی داران تبریز ندارد واین اوضاع اسفناک درامدی و هزینه ای تاکسی داران تبریز که واقعا معیشت مارا با مشکل مواجه کرده حضرات از عدم استقبال ما از نوسازی تاکسی های فرسوده با تاکسی سمند EF۷ با ان قیمت واقساط سنگین وهزار ویک ایراد دیگر ابراز نارضایتی می کنند!! وکسی نیست که علت واقعی امور را از اهل این حرفه سوال کند. تاکسی دار تبریزی با همین ماشین های موجود هم نمی تواند خرج ودخل کند انوقت این مسئولین بر برج عاج نشسته در فکر ورود تاکسی خارجی با پلاک ارس به قیمت خدا تومن به تبریز هستند!!؟؟ جل الخالق!!

  • سیدمهدی ابراهیمی ازآذربایجانغربی 2 0

    باسلام. آقای محمدکاظم کاملادرک می کنم فرمایشات جنابعالی را. متاسفانه مسئولین اکثرتاکسیرانی های کشورهمین شرایط شهربزرگ تبریزرادارندوتافته جدابافته ازتاکسی داران هستندوچون درآمدشان مستقیم ازخودروی تاکسی نیست لذا به هیچ وقت تاکسی داران رادرک نمی کنندفقط بلدند چگونه فرمانبرداری کنندتا بمانند. وخودروی سمند EF۷ آفتی خانمان سوزاست که متاسفانه دراثربی لیاقتی همین مسئولین تاکسیرانی هابربدبخت تاکسی داران تحمیل شده وگرنه مسئولین تاکسیرانی هادرمقابل این همه اعتراض ها چراسکوت کرده ومنفعیل هستند؟

  • jamil. com @ ۱۳۳ i. zarei 1 1

    باسلام حضور شما تلاشگران ایران عزیزما در ایام عید به سفر مشهد رفتیم باطرح بشارت اما نفری ۹۲۰۰۰تومان بود این طرح ۱۵۰۰۰ت نیست

  • محسن کدیور 4 2

    بهمنظور ثبت نام مشهد برای 12بهمن

  • نادرگلستانی 0 0

    با سلام و احترام خدمت جناب مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران
    اینجاب از ایثارگران جمهوری اسلامی ایران هستم و برای جانبازی اقدام کردم چندساله به زیارت امام رضا علیه‌السلام نرفتم خواهشمندم اقدام لازم معمول گردد التماس دعا دارم