| کد خبر: 4582 |

تعیین تکلیف کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های اصفهان تا ۲ هفته دیگر

تین نیوز | عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نظر می‌رسد که تعیین تکلیف مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان تا حدود دو هفته آینده صورت بگیرد.

ابوالفضل قربانی  با تاکید بر اینکه اجرایی شدن مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به تأیید نهایی فرمانداری نیاز دارد، اظهار کرد: اما در حال حاضر تأییدیه‌ای از سوی فرمانداری برای افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها صادر نشده است.
 
وی با بیان اینکه البته در صورتی که فرمانداری به صورت مجدد با این مصوبات مخالفت کند، این مصوبات باید به هیئت حل اختلاف استان ارسال شود، اضافه کرد: با توجه به این موضوع تعیین تکلیف این مصوبات به عهده هیئت حل اختلاف استانداری گذاشته می‌شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اما هنوز ارسال این مصوبات به هیئت حل اختلاف استانداری مطرح نشده است، تصریح کرد: در صورت تحقق این موضوع این هیئت باید به صورت کارشناسی در این زمینه تصمیم‌گیری کند.
 
وی با اشاره به اینکه البته مقرر شده بود که اجرایی شدن این مصوبات پس از تعیین نرخ حامل‌های انرژی صورت بگیرد، ادامه داد: با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که تعیین تکلیف مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان تا حدود دو هفته آینده صورت بگیرد.
 
قربانی با بیان اینکه البته تا مشخص نشدن این موضوع نباید با هیچ افزایش قیمتی در راستای کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در سطح شهر مواجه شویم، تاکید کرد: چرا که هر افزایش قیمتی در این زمینه غیر‌قانونی است.
 
وی با تاکید بر اینکه سیاست‌های دولت برای افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها بر این است که افزایش قیمت‌ها در این بخش در سال یک مرتبه اتفاق بیفتد، گفت: با توجه به این موضوع افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها باید پس از مشخص شدن نرخ حامل‌های انرژی صورت بگیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.