| کد خبر: 43671 |

از نیمه دوم اسفند؛ طرح زوج و فرد در کرج اجرایی می‌شود

تین نیوز |  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از آغاز طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال خبرداد و گفت: این طرح از 15 اسفند ماه از ساعت 16 لغایت 21 شب اجرایی خواهد شد.
 
 احمد افضلی با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بعضاً شاهد ترددهای غیر ضروری خودروها در سطح شهر مخصوصا مراکز خرید هستیم که مشکلات ترافیکی زیادی را به بار می‌آورد.
 
وی افزود: در حال حاضر زیر ساخت‌های اجرای این طرح ترافیکی انجام شده و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی طرح زوج و فرد از 15 اسفند ماه جاری تا پایان سال از ساعت 16 لغایت 21 در نقاط اصلی شهر برگزار خواهد شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه این طرح در سال آینده به صورت دائمی اجرایی خواهد شد، گفت: تابلوهای تعیین محدوده طرح ترافیک (زوج و فرد خودروها) امسال به صورت دایمی نصب خواهد شد و با آغاز سال جدید، پس از خرید و نصب کامل دوربین‌های مدار بسته توسط مرکز کنترل ترافیک و انجام هماهنگی های لازم با استانداری، فرمانداری و پلیس راهور استان، طرح مذکور به صورت دایمی اجرا می‌شود.
 
افضلی یادآورشد: مدیریت شهری کرج تمهیداتی جهت جلوگیری از تردد غیر ضروری خودروها در شبکه معابر شهری اندیشیده است تا با کاهش ترافیک و اعمال مدیریت لازم در این حوزه، ارتقای سطح سلامت اجتماعی و شهری را در سطح شهر شاهد باشیم.
 
این مسئول ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح زوج و فرد در سال های گذشته اذعان کرد: در سال گذشته طی ارزیابی که داشتیم 70 درصد از شهروندان و رانندگان از برگزاری این طرح و برقراری نظم در سطح شهر ابراز رضایت داشتند که فرآیند بسیار خوبی داشت.
 
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته اجرای این طرح با استفاده از نیروهای فیزیکی بود و پلیس به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشت، اگر بتوانیم در سال آینده این طرح را به صورت مکانیزه اجرایی نمائیم قطعا نتایج بسیار خوبی حاصل خواهد شد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.