| کد خبر: 37532 |

سهم اصفهان در تخصیص بودجه قطارشهری و اتوبوس در نظر گرفته شود

تین نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در آستانه تصویب بودجه سال ۹۴ کشور، سهم اصفهان در قطار شهری و اختصاص اتوبوس شهری و نیز تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان پیش‌بینی شود.
 
رضا امینی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با اشاره به ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: شهرداری باید بیش از این به آذین‌بندی شهر اقدام کرده و این روز در صدر اولویت‌های تبلیغاتی سال و مناسبت‌های مذهبی قرار بگیرد و همان‌گونه که برای ایام سوگواری ائمه معصومین همه شهر سیاه‌پوش می‌شود، در این ایام نیز ما شاهد آذین‌بندی برای گرامیداشت این ایام عزیز و پربرکت باشیم.
 
وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به اصفهان بیان کرد: در آستانه تصویب بودجه سال 94 کشور، امیدوار هستیم که موضوعات مهم و مطرح‌شده در این سفر جامه عمل پوشیده شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: سهم اصفهان در قطار شهری و اختصاص اتوبوس شهری و نیز تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و تکمیل این طرح‌های بزرگ و پرهزینه، نباید بار مالی سنگینی بر مردم شهر اصفهان تحمیل کند.
 
وی با تاکید بر ابلاغ هرچه زودتر مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره  بیمه‌های کارگران ساختمانی‏، ادامه داد: امیدوار هستیم ابلاغ این مصوبه بتواند برای تحریک صنعت ساختمان موثر واقع شود.
 
امینی خاطرنشان کرد: از زحمات شهرداری منطقه 7 که در طول 2 سال 3 آئین افتتاحیه برگزار و نزدیک به 200 طرح عمرانی کوچک و بزرگ به بهره‌برداری رساندند‏، تشکر می‌کنیم.
 
وی افزود: اقدامات انجام‌شده در منطقه 7 از مصادیق مدیریت جهادی است که شهردار این منطقه در این سال‌ها با رویکرد محله‌محوری و کار و تلاش توأم با همدلی و برنامه‌ریزی، اقدامات موثری در امر خدمت‌رسانی در محلات کمتر‌برخوردار شهرداری انجام داده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.