| کد خبر: 34541 |

سهم تاکسیرانی کرج در حمل و نقل درون شهری ۶۵ درصد است

تین نیوز | مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه از سهم 65 درصدی ناوگان تاکسیرانی در شبکه حمل و نقل درون شهری خبر داد.
 
پرویز اسکندری با تاکید بر اینکه کرج جزو معدود شهرهای کشور است که در ناوگان حمل و نقل عمومی آن، جابه جایی مسافر با تاکسی فعالتر از اتوبوس است، اظهار داشت: روز حمل و نقل عمومی فرصت مناسبی برای بازخوانی دغدغه ها و چالش های پیش روی ناوگان حمل و نقل عمومی است و با توجه به تشدید ترافیک و آلودگی هوا، باید برای کاهش استفاده شهروندان از وسایل نقلیه شخصی دست به اقدامات جدی تری بزنیم.
 
وی، کوتاهترین خط تاکسیرانی کرج را خط مجتمع گل نرگس به پارک منظریه با مسافت 800 متر و طولانی ترین خط تاکسی را خط کرج به آبیک با مسافت حدود 60 کیلومتر ذکر و از فعالیت 11 هزار دستگاه تاکسی در این ناوگان خبر داد.
 
وی، همچینن فعالیت چهار جایگاه CNG در کرج را یادآور شد و افزود: این جایگاه ها با هدف ارائه خدمات بهینه به ناوگان تاکسیرانی در سطح شهر مستقر شده اند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج با استناد به ماده چهار اساسنامه قانون تاکسیرانی، بیان کرد: این سازمان وظیفه دارد تمام سعی و تلاش خویش را به عنوان متولی حمل و نقل عمومی درون شهری در امور تاکسیها با جدیت مدیریت و نظارت بهینه را در راستای ارتقا این بخش خدمات همواره منظور و عملیاتی کند.
 
این مسئول اظهار داشت: با در نظر گرفتن عنصر حیاتی و مؤلفه نیروی انسانی (تاکسیران) این سازمان پیشگام در تقویت جایگاه شغلی و حرفه ای رانندگان تاکسی بوده و تلاش دارد موجبات توسعه و بهبود شرایط کاری عزیزان تاکسیدار را فراهم کند.
 
اسکندری اذعان داشت: از جمله موضوعاتی که با اولویت در دستور کارسازمان قرار دارد، نوسازی ناوگان و اهتمام برای رفع مشکلات معیشتی این قشر زحمتکش می باشد؛ همچنین از دیگر مسائل نیز می توان به ضرورت آموزش تاکسیرانان و تسریع در امور مربوط به دریافت پروانه تاکسیرانی و ایجاد زمینه هایی در جهت تکریم ارباب رجوع اشاره داشت.
 
به گفته وی، در ابتدا این تعداد تاکسی در حدود 40 خط تاکسی فعالیت می کردند این در حالی است که هم اکنون بالغ بر 120 خط تاکسی در سطح شهر کرج و شهرکهای اقماری فعال است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.