| کد خبر: 28881 |

پنجمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل دی ماه برگزار می شود

تین نیوز | معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور از برگزاری پنجمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل طی روزهای هشتم تا یازدهم دی ماه سال جاری در جزیره كیش خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان شهرداری ها ود هیاری های كشور ، محمد امامی امین با بیان خبر فوق گفت : پنجمین همایش شهرایده آل با هدف ارائه راه كارهای عملی به منظور پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در زمینه های تامین منابع مالی و مدیریت سرمایه گذاری مشترك در شهرداری ها و همچنین رقابت پذیری در شهرها برگزار خواهد شد .
 
رئیس ستاد همایش ها و نمایشگاه های سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور  افزود : این همایش فرصتی است تا پژوهشگران و صاحب نظران با ارایه راهكارهای مناسب ، زمینه های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را در اختیار شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها  قرار دهند تا به مرور شاهد بازنگری نحوه فعالیت شهرداری ها و اداره شهرها در زمینه اقتصاد شهری و مدیریت منابع مالی باشیم .
 
امامی با بیان اینكه انتخاب راهبردهای اقتصاد مقاومتی در حوزه مدیریت شهری نیازمند فرهنگ سازی و ارائه آموزش های تخصصی در سطح شهرداریهاست ، ابراز امیدواری نمود با برگزاری چنین همایش ها و گردهمایی های تخصصی ،دست اندركاران این حوزه با الگوهای مدیریتی روزآمد و كاربردی و همچنین مدیریت صحیح پروژه ها ، كاهش هزینه ها و استفاده از توان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمران شهری بیش از پیش آشنا شوند.
 
وی همچنین در خصوص پنجمین نمایشگاه شهر ایده آل اظهار كرد : شهرداری ها در این نمایشگاه می توانند در بخش های فضای سبز،ز یباسازی و مبلمان شهری و همچنین ارائه فرصتهای سرمایه گذاری برای جلب مشاركت بخش خصوصی در اجرای آنها ، شركت نمایند.
 
علاقه مندان برای آگاهی از اطلاعات این رویداد می توانند به نشانی  http://www.idealcity.ir مراجعه نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.