| کد خبر: 27363 |

افتتاح ۳ و نیم کیلومتر از آزادراه شهید نجفی اراک با حضور معاون اول رییس جمهور

تین نیوز | با افتتاح پل روگذر شهید فتاحی، سه و نیم کیلومتر از آزادراه شهید نجفی اراک که متصل کننده دو قسمت شرق و غرب اراک است، با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت معدن و تجارت و استاندار مرکزی افتتاح شد.
 
شهردار اراک در حاشیه این مراسم  بیان کرد: هم اکنون حدود یک سوم از مسیر 10 کیلومتری این آزادراه به بهره برداری رسیده و با تکمیل 2 پل رو گذر دیگر موجود در این مسیر، شرق و غرب اراک به هم با مسیری اختصاصی متصل می شود.
 
وی تشریح کرد که با تکمیل مسیر یاد شده، از مقابل میدان صنعت تا مقابل باغ جنت اراک در یک مسیر آزادراهی قرار خواهد گرفت.
 
عباسی گفت: برای اجرای تقاطع غیر همسطح شهید فتاحی ( تقاطع بلوار مهارت- بلوار قدس) 56 هزار 300 متر معکب خاک برداری، 29 هزار 340 تن آسفالت ریزی انجام شده است.
 
پارکینگ طبقاتی، نیاز مبرم اراک بود/ ظرفیت 764 دستگاهی خودرو در پارکینگ خاتم
محمد ابراهیم عباسی بیان کرد: پارکینگ طبقاتی یکی از نیازهای مبرم اراک بود که با بهره برداری همزمان آن در این روز توسط معاون اول رییس جمهور، بخش قابل توجهی از نیاز مرکز شهر به پارکینگ حل خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: پروژه پارکینگ طبقاتی خاتم نیز که احداث آن در سال 91 در عرصه ای به مساحت سه هزار 809 مترمربع آغاز شده، نیاز 764 واحد پارکینگ شهر را برطرف می کند.
 
بهره برداری از ساختمان جدید شورای اسلامی شهر اراک
شهردار اراک همچنین گفت: ساختمان جدید شورا نیز از نیازهای کلانشهر اراک بود که با توجه به افزایش تعداد اعضای شورا و قدیمی بودن شورای شهر قبل، انجام شد و در نهایت مکان قبلی شورا در اختیار شهرداری منطقه چهار اراک قرار گرفت.
 
وی بیان کرد:  ساختمان شورای اسلامی شهر اراک واقع در ضلع غربی پارک آزادی با مساحت زیربنایی حدود سه هزار و 514 مترمربع در سه طبقه و یک طبقه زیرزمین با اسکلتی بتنی احداث شده است

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.