| کد خبر: 27278 |

اسفندماه؛

چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها

تین نیوز |  معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور از برگزاری چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های كشور طی روزهای دوم تا پنجم اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور، محمد امامی امین با بیان خبر فوق گفت: این نمایشگاه با هدف آگاهی عموم مردم، سازمان ها و متخصصان با ابعاد مختلف حوزه كاری شهرداری ها و انتقال تجربیات آنها با یكدیگر و معرفی آخرین تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز مدیریت شهری برگزار می شود.
 
رئیس ستاد همایش ها و نمایشگاه های سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور محورهای برپائی این نمایشگاه را حمل ونقل شهری، خدمات شهری، مبلمان شهری، عمران و توسعه شهری، مدیریت پسماند، فضای سبز، مدیریت بحران، شهرداری الكترونیك، ماشین آلات و تجهیزات و آموزش و پژوهش شهری برشمرد و گفت : در این نمایشگاه دستاوردهای شهرداری های كشور در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.
 
امامی امین همچنین اظهار كرد : حضور شهرداری ها در كنار یكدیگر در چنین نمایشگاه های تخصصی و بحث و تبادل نظر آنها در خصوص مباحث عمده ای نظیر ارتقای شاخص های توسعه شهری، شناسائی درآمدهای پایدار و ‌توسعه زیرساختهای شهری می تواند نقاط قوت و ضعف شهرداری ها را تا حدود زیادی برای آنها مشخص سازد.
 
وی افزود : سعی می كنیم در این نمایشگاه دستاوردهای برتر و ابتكارات شهرداری ها به مجموعه دست اندركاران مدیریت شهری معرفی شود و امیدواریم با تلاش و مساعدت همه مسئولان در این نمایشگاه به اهداف مورد نظر كه همان ارائه خدمات بهتر به جامعه می باشد، دست پیدا كنیم .
 
علاقه مندان برای آگاهی از اطلاعات بیشتر این نمایشگاه می توانند به نشانی  http://imox.ir/ مراجعه نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.