| کد خبر: 168571 |

◄ چالش ورود سواری کرایه و تاکسی‌های فرودگاه به طرح ترافیک

خواسته انجمن صنفی رانندگان سواری کرایه اعمال همان نرخ پارسال است، همان‌طورکه برای وانت بارها هم امسال نرخ پارسال را اعمال کردند.

تین نیوز

مشکلات رانندگان تاکسی‌های فرودگاه و همچنین تاکسی‌های سواری کرایه ( پلاک ع) این بخش برای ورود به طرح ترافیک با متولیان تاکسیرانی موجب انتقاد از عملکرد شهرداری در شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش تین‌نیوز، اظهارات فعالان این بخش از ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای نشان می‌دهد برخی از مسافران این خودروها از جمله مسافران فرودگام امام خواستار عزیمت به مناطق محدوده طرح ترافیک هستند و نداشتن مجوز طرح ترافیک مشکلاتی را برای آنان به وجود آورده است.

در این زمینه چند روز پیش یکی از رانندگان با انتقاد از ناهماهنگی بین مسئولان مربوط در مورد صدور  مجوز طرح ترافیک برای تاکسی‌های پلاک ع، گفته بود: به نظر می‌رسد با توجه به عدم صدور طرح ترافیک تهران برای خودروهای سواری پلاک ع و ناتوانی مسئولان مرتبط از حل این مشکل برای رانندگان فرودگاه امام که مسافر داخل شهر تهران می‌برند، رانندگان این خودروها هم باید مسافران را در ابتدای شهر پیاده کرده تا بقیه مسیر را با تاکسی پلاک ت تردد کنند.

این در حالی است که بر اساس اظهارات حمید حسین‌زاده دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور «در سال‌های ابتدایی اجرای طرح ترافیک، ورود به محدوده طرح و زوج و فرد برای این خودروها مانند تاکسی‌ها آزاد و رایگان بود اما چند سال پیش اعلام کردند باید این خودروها هم وجهی پرداخت کنند و به قول خودشان با 90 درصد تخفیف از نرخ کل طرح، پول 10 درصد را گرفتند و این رویه دو سه سالی ادامه داشت تا این‌که امسال اعلام کردند این خودروها باید سالانه 3.5 میلیون پرداخت کنند که اگرچه این موضوع نیز اجرایی نشد اما رانندگان هم به هیچ عنوان این هزینه را نپذیرفته بودند».

به گفته حسین‌زاده «خواسته انجمن صنفی رانندگان سواری کرایه اعمال همان نرخ پارسال است، همان‌طورکه برای وانت بارها هم امسال نرخ پارسال را اعمال کردند».

حال و بعد از گذشت چند ماه از اجرای طرح ترافیک جدید، مشحص نبودن وضعیت طرح ترافیک این رانندگان موجب بروز انتقاداتی از سوی آنان در شبکه‌های اجتماعی شده است.

فعالان این بخش با انتقاد از بی‌تفاوتی و عدم پاسخگویی سازمان‌های مرتبط در این زمنیه رفتار آنا را «وقت‌کشی» تعبیر کرده‌اند واز آن‌چه که از آن به عنوان «عدم شفافیت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک» نام برده‌اند، انتقاد کرده‌اند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلامحسین راجی فقیه 0 0

    باسلامبه رهبر معظم وبزرگوار رهبرم تقاضامندیم باوروددفتر محترمتان قضیه طرح ترافیک رانندگان تاکسی ورودکنند ومشگل روزی خانواده های مارا که شهرداری با عث بهم خوردن کار ما شده وبه هیچ وجه اهمیت نمی دهند کمک نمایید

  • محمد جواد الیادرانی 0 0

    تاکسی بین شهری با درآمدکم و خرج زیاد ماشین =پرداخت برای طرح =مشکل بالای مشکل؟؟؟؟؟؟؟