| کد خبر: 168568 |

◄ شروع مجدد عملیات اجرایی زیرگذر استاد معین- آزادی

فاز اجرایی زیرگذر استادمعین- آزادی بعد از وقفه دو سال و نیمه مجدد شروع شد.

تین نیوز

شهردار منطقه 9، از شروع مجدد فاز اجرایی زیرگذر استادمعین-آزادی با رفع معارضین تأسیساتی بعد از وقفه دوسال و نیمه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 9، سید علی مفاخریان گفت: اجرای مجدد پروژه زیرگذر استادمعین-آزادی بعد از  وقفه‌ای که به دلیل مشکلاتی از قبیل، معارضین تأسیساتی و تغییرات نقشه‌های مهندسی به وجود آمده بود، هستیم.

وی افزود: پروژه زیرگذر استاد معین-آزادی باوجود مشکلات عدیده و حاد اقتصادی در بخش بودجه‌ای دوباره فعال شد که هم‌اکنون عملیات رفع معارضین تأسیساتی در حال اجرا است و به‌زودی نیز این پروژه فعال شده و کارهای مهندسی و عمرانی آن با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

مفاخریان عنوان کرد: اقدامات لازم برای رفع مشکل معارضین خدمات‌رسان شامل؛ شرکت مخابرات و ادارات آب و برق صورت گرفته است که نیز با توجه به اهمیت خط لوله آب، رفع معارض این امر در حال انجام است و تلاش بر این است که در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات رفع معارضین تأسیساتی انجام شود.

شهردار منطقه 9 نیز به اجرای عملیات عمرانی پروژه در قسمت جنوبی محور استاد معین اشاره و تصریح کرد: با تخریب دیواره پادگان جی و بازگشایی معبر در جهت سهولت تردد شهروندان انجام شود و دسترسی بخش جنوبی محور استاد معین در معرض افتتاح قرار گیرد و در بخش شمالی نیز با اجرای تونلی زیرگذر این پروژه هم طبق زمان‌بندی حوزه سازمان فنی‌مهندسی شهرداری تهران تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مفاخریان، گفت: تمام تلاش بر این است که تا پایان سال با تکمیل پروژه استاد معین-آزادی، محدودیت‌های میدان استاد معین رفع شده و دسترسی‌های آن در جهت سهولت تردد و افزایش رضایت شهروندان، همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد شهری زیست پذیر حاصل شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.