| کد خبر: 168366 |

◄ جای خالی حمل‌ونقل عمومی در گردشگری شبانه تهران

محمد حق‌شناس با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: شب‌های تهران دارای پتانسیل بسیار خوبی به منظور گسترش گردشگری شهری و ایجاد نشاط در میان شهروندان این کلان‌شهر است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، خواستار توجه ویژه به شب‌های تهران با وجود ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی مطلوب در سطح شهر شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد حق‌شناس  اظهار کرد: شب‌های تهران دارای پتانسیل بسیار خوبی به منظور گسترش گردشگری شهری و ایجاد نشاط در میان شهروندان این کلان‌شهر است.

وی در ادامه سخنان خود، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر تهران از جمله محیط‌زیست، افزود: اگر مطالبه کافی و همه جانبه‌نگر به موضوع زیست شبانه تهران نگریسته شود می‌تواند زمینه‌ساز امید و نشاط اجتماعی شده و بر رونق کسب و کار و افزایش اشتغال نیز بیفزاید

حق‌شناس با بیان این‌که «حفظ ارزش‌های طبیعی و حفاظتی شهر باید جایگاه خوبی را در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد»، گفت: خوشبختانه اعضای شورای شهر پنجم به تمامی ابعاد و موضوعات شهر توجه داشته و موضوع حمل‌ونقل عمومی برای آنها از اولویت خاصی برخوردار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر پنجم به استقبال مردم از جاذبه خیابان سی‌تیر در شب‌ها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم تهران از روحیه خوبی برای ایجاد فضای شاد و سالم برخوردار هستند و همراهی مدیریت شهر به افزون شدن اعتماد میان شهروندان و مسئولان شهری کمک شایان توجهی خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، با گرم شدن هوا و روشن شدن کولرها و ترجیح مردم برای ماندن در فضای سربسته در طول روز، شب فرصت بهتری برای تفریح و گردش است. بسیاری از شهرهای بزرگ ایران در طول شب پاتوق‌های خود را دارند و تهران نیز قطعاً از این قاعده مستثنی نیست و مدیریت شهری نیز به این مهم واقف است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.