| کد خبر: 167746 |

گزینه‌ای برای فرار از ترافیک

صحبت کردن با خانم‌هایی که از بین وسایل نقلیه عمومی، موتور را انتخاب می‌کنند، سخت است اما به هر‌ ترتیب تعدادی از آنها راضی به این کار می‌شوند. در این گزارش نام مسافران به درخواست خودشان مستعار ذکر شده است. «مریم ریحانی» خانم جوانی است که به گفته خودش چندبار برای اینکه به موقع سرکلاس دانشگاه حاضر شود سوار موتور شده است.

تین نیوز

صحبت کردن با خانم‌هایی که از بین وسایل نقلیه عمومی، موتور را انتخاب می‌کنند، سخت است اما به هر‌ ترتیب تعدادی از آنها راضی به این کار می‌شوند. در این گزارش نام مسافران به درخواست خودشان مستعار ذکر شده است. «مریم ریحانی» خانم جوانی است که به گفته خودش چندبار برای اینکه به موقع سرکلاس دانشگاه حاضر شود سوار موتور شده است.  او می‌گوید: «منزل ما میدان هفتم‌تیر است و دانشگاهم در خیابان فرشته قرار دارد و مسیر رفت و آمدم همیشه ترافیک است و خیلی از مواقع دیر به دانشگاه می‌رسیدم. تا اینکه توسط دوستانم متوجه شدم موتوری‌ها مسافران خانم را سوار می‌کنند. یک‌بار سوار شدم و به نظرم برای فرار از ترافیک و سر وقت رسیدن به مقصد بهترین و تنها گزینه است.»

خانم دیگری که خودش را «النا روحی» معرفی می‌کند می‌گوید: «در فصل گرما به جای اینکه ساعت‌ها منتظر تاکسی و اتوبوس بایستم یا شلوغی مترو  را تحمل کنم، سوار موتور می‌شوم و خیلی زود به مقصدم می‌رسم. من حتی شماره یک موتوری را دارم که هر وقت می‌خواهم جایی بروم و می‌دانم در ترافیک گرفتار می‌شوم، تماس می‌گیرم و سروقت هم می‌رسم.» تغییر در موتورهای مسافرکش خواسته «اشرف عبدی» است. او می‌گوید: «موتور وسیله نقلیه سریعی است و من به وفور برای رفت‌وآمد از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنم. اگر طراحان بتوانند تغییری در موتورهای مسافرکش بدهند که مسافر کمترین تماس را با راننده داشته باشد، این وسیله نقلیه بیش از پیش محبوب می‌شود.»

منبع: روزنامه همشهری

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.