| کد خبر: 165700 |

◄ درخواست همکاری چینی ها در طرح نوسازی ناوگان جاده‌ای

به درخواست شرکت یوتونگ چین، مبنی بر تشکیل جلسه مشترک و مذاکره با مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد کارخانه یوتونگ، نمایندگان ایران‌خودرو دیزل، مدیرعامل، معاونین و نمایندگان کمیته فنی اتحادیه اتوبوس‌رانی برگزار شد.

تین نیوز

شرکت یوتونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اتوبوس، میدل‌باس و مینی‌بوس در دنیا است و پیرو مذاکرات مشترک با اتحادیه اتوبوس‌رانی، مدیران آن علاقه‌مندی خود را جهت حضور پررنگ در بازار ایران اعلام داشتند و از هر طرحی که بتواند بازار تولید خودرو  را در ایران گسترش دهد استقبال کردند.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور، مسلم‌خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی، با اشاره به طرح دولت  مبنی بر نوسازی 19000 دستگاه اتوبوس شهری در کشور، زمینه برنامه‌ریزی و فعالیت در ایران براساس همکاری و مشارکت با خودروسازان داخلی را مهیا دانست وبه موضوع فاینانس نیز اشاره و اظهار کردند که اتحادیه از ارائه طرح فاینانس توسط شرکت مذکور استقبال می‌کنند.

در ادامه مدیران یوتونگ به برنامه‌ریزی تولید اتوبوس در ایران اشاره و اظهار داشتندکه به جدیت موضوع فاینانس را دنبال می‌کنند و در این راستا در حال رایزنی با دولت و بانک چینی و طرف‌های ایرانی جهت همکاری‌های آتی می‌باشند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور، به درخواست شرکت یوتونگ چین، مبنی بر تشکیل جلسه مشترک و مذاکره با مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد کارخانه یوتونگ، نمایندگان ایران‌خودرو دیزل، مدیرعامل، معاونین و نمایندگان کمیته فنی اتحادیه اتوبوس‌رانی برگزار شد.

شرکت یوتونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اتوبوس، میدل باس و مینی‌بوس در دنیا است و پیرو مذاکرات مشترک با اتحادیه اتوبوس‌رانی، مدیران آن علاقه‌مندی خود را جهت حضور پررنگ در بازار ایران اعلام و از هر طرحی که بتواند بازار تولید خودرو  را در ایران گسترش دهد استقبال کردند.

 مسلم خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی، با اشاره به طرح دولت محترم مبنی بر نوسازی 19000 دستگاه اتوبوس شهری در کشور، زمینه برنامه‌ریزی و فعالیت در ایران براساس همکاری و مشارکت با خودروسازان داخلی را مهیا دانست. 

در ادامه مدیران یوتونگ به برنامه‌ریزی تولید اتوبوس در ایران اشاره و اظهار کردکه به جدیت موضوع فاینانس را دنبال می کند و در این راستا در حال رایزنی با دولت و بانک چینی و طرف‌های ایرانی جهت همکاری‌های آتی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.