| کد خبر: 165021 |

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

◄ ارایه تسهیلات ویژه برای ساکنان محدوده طرح ترافیک

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران از ناگفته‌های طرح ترافیک جدید خبر داد.

تین نیوز

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران از ناگفته‌های طرح ترافیک جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مصطفی قنبرنژاد اظهار کرد: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران تمامی زوایای طرح جدید ترافیک را بارها توضیح داده و به نظر می‌رسد زاویه پنهانی در این بخش وجود نداشته باشد، اما نکاتی در این بین هست که تکرار آن خالی از لطف نیست.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:طرح ترافیک جدید، تغییر محسوسی با طرحی که سال‌ها اجرا می‌شد ندارد و تفاوتی میان اشخاص حقوقی و حقیقی در تعرفه و نوع تعرفه طرح ترافیک جدید وجود ندارد.

قنبرنژاد با بیان این مطلب که «به استثنای افراد خاص از جمله جانبازان، آژانس‌ها و خبرنگاران تمامی متقاضیان تعرفه یکسانی پرداخت خواهند کرد»، افزود:برای آژانس‌ها 50 درصد تعرفه و الباقی بر اساس ساعت ورود و خروج و داشتن برگه معاینه‌فنی برتر یا عادی و داشتن حساب شارژ شده، محاسبه خواهد شد.

وی به تسهیلات ویژه برای ساکنان در محدوده طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: تنها چالشی که در این زمینه برای اجرای طرح جدید ترافیک ایجاد شده بود با تمهید مناسب شورای عالی ترافیک و زحمات دکتر پورسیدآقایی مرتفع شد و از این پس ساکنان داخل محدوده می‌توانند روزانه یک ورود و خروج پیش از ساعت 8 و نیم و بعد از 5 بعداز ظهر داشته باشند و برای این‌کار باید در سامانه، اطلاعات خود را ثبت کنند در غیر این‌صورت اعتراضی پذیرفته نیست.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در واکنش به شکست طرح معاینه‌فنی برتر، خاطرنشان کرد: قطعا چنین خبری صحت نداشته و خودروهایی که آیتم‌های مد نظر طرح ترافیک را داشته باشند از تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.