| کد خبر: 164922 |

◄ یک انتظار از شورای شهر برای انتخاب شهردار آینده تهران

اعضای شورای پنجم قادر هستند یک بار دیگر، شهردار لایق و پاکدستی را که راه نجفی را ادامه دهد انتخاب کرده و در کنار او اداره شهر را به بهترین نحو ممکن ادامه دهند.

تین نیوز

کارشناس امور شهری به بیان انتظارات مردم از شورای شهر در انتخاب شهردار آینده پرداخت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حمیدرضا جلایی‌پور با اشاره به موفقیت‌های مستمر شورای شهر تهران در 8 ماه اخیر، اظهار کرد: خوشبختانه شورای‌پنجم در هشت ماه گذشته کارنامه درخشانی با اتخاذ سه تصمیم بزرگ از خود به جای گذاشته است.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌ها و تصمیماتی که شورای شهر در ابتدای کار خود اتخاذ کرد، برگزیدن یک چهره شناخته شده در عرصه شهری برای ریاست شورای پنجم بود که با آرای بالای مردم به شورا راه پیدا کرده است.

جلائی‌پور با بیان این مطلب که «انتخاب نجفی به شهرداری تهران یکی دیگر از نقاط قوت شورای  شهر است»، افزود: با وجود برخی فشارهای دولت پنهان، شورای شهر چهره‌ای چون نجفی را برای شهرداری تهران انتخاب کردکه طرفدار «شفافیت نهادی» بود.

به گفت این کارشناس امور شهری، اکثریت شورا از همان ابتداتداوم کار در شورا را بر هر کار دیگری در اولویت قرار دادند و همین پیمان باعث شد که شورا بتواند به رغم فشارها از اقدامات اصولی مثل «دفاع از شفافیت ساختاری در شهرداری» حمایت کند و لذا به نظر می‌رسد ادامه این روند علاوه بر حفظ انسجام، به نفع شهر نیز باشد.

جلائی‌پور با درخواست از رئیس شورای شهر به جهت ادامه مسئولیت خود در شورا، افزود: اکثریت جوانان هوشمند و کارآمدی که بدون هیچ چشم‌داشتی برای پیروزی فهرست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای تهران زحمت کشیدند هیچ انتظاری از شما و شورای پنجم ندارند اما خواستار ادامه کار شورا به شکل و ترکیب فعلی خود هستند.

وی با تاکید بر این‌که اجازه ندهید میثاق بیست و یک نفره شورای پنجم شکسته شود، افزود: اعضای شورای پنجم قادر هستند یک بار دیگر، شهردار لایق و پاکدستی را که راه نجفی را ادامه دهد انتخاب کرده و در کنار او اداره شهر را به بهترین نحو ممکن ادامه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.