| کد خبر: 163299 |

شرایط جوی کشور در اولین روز فرودین‌ماه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی در اولین روز فروردین ماه ۹۷ خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی در اولین روز فروردین ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسنا احد وظیفه، شرایط جوی کشور را پیش‌بینی و اظهار کرد: بنا به داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی امروز (سه‌شنبه) ۲۹ اسفند ماه آسمان کشور صاف خواهد بود، همچنین در نیمه شرقی کشور افزایش دمای چهار تا شش درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که بعد از ظهر فردا (چهارشنبه اول فروردین ماه) موج کم دامنه‌ای از نوار شمالی عبور می‌کند، گفت‌: این موج سبب بارش پراکنده و وزش باد در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه (دوم فروردین ماه) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان و ارتفاعات البرز شرقی این موج بارشی فعال بوده و سبب بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد می‌شود.

وظیفه در پایان شرایط جوی تهران را پیش‌بینی کرد و گفت‌: فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز آینده ۲۵ و شش درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین تهران در روز پنجشنبه کمی ابری و همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، روز گذشته داود پرهیزکار-رئیس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی هفته اول فرودین ماه پیش‌بینی کرده و گفته بود: در هفته اول تعطیلات نوروز بارش قابل توجهی در کشور نخواهیم داشت. همچنین در این روزها افزایش دما نیز پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.