| کد خبر: 163265 |

مشهد مقدس؛ میزبان تاکسیرانان تهرانی در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعزام مجدد تاکسیرانان به مشهد مقدس خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعزام مجدد تاکسیرانان به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، علیرضا قنادان با اشاره به فعالیت های این سازمان در خصوص افزایش سطح خدمات رفاهی برای تاکسیرانان و خانواده ایشان گفت: در اولین قدم یارانه ویژه ای برای اسکان تاکسیرانان و خانواده ایشان در یکی از هتل های شهر مقدس مشهد با قیمت بسیار مناسب و ارائه خدمات اسکان سه شب و چهار روز به همراه صبحانه، ناهار و شام تخصیص داده که با احتساب یارانه 60% سازمان، با هزینه هر نفر  75 هزار تومان، به زائران تاکسیران تهرانی در ایام نوروز ارائه می شود.

وی ادامه داد: اعزام تاکسیرانان به مشهد مقدس مدتی است که از طریق واحد رفاهی سازمان در حال انجام است، اما امسال با تمهیداتی که اندیشیده شده است تا حد زیادی وضعیت کمی و کیفی خدمات افزایش پیدا کرده و در مقابل هزینه قابل پرداخت نسبت به سال گذشته کاهش  پیدا کرده است تا تاکسیرانان اوقات خوشی را همراه با خانواده در تعطیلات نوروز سپری کنند.

قنادان گفت: از جمله این امکانات میتوان به هتل نوساز 3 ستاره همراه با پارکینگ، رستوران مرکزی، مسافت کوتاه تا حرم مطهر و ... اشاره کرد.

علیرضا قنادان تصریح کرد: تاکسیرانانی که تاکنون ازطریق واحد رفاه سازمان تاکسیرانی به مشهد مقدس مشرف نشده اند، میتوانند با در دست داشتن کارنامه هوشمند خود و مدارک شناسایی خانواده خود از این امکان فراهم شده در طول سال جاری، علی الخصوص ایام نوروز بهره مند شوند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.