| کد خبر: 163114 |

◄ مشکلات تاکسی‌داران به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به موقع جریمه‎ها

در دی‌ماه امسال مبلغ جریمه ثبت‌شده برای خودروی من در سایت راهور 180هزار تومان بوده است در حالی‌که در اسفندماه مبلغ جریمه بیش از یک میلیون تومان بوده است.

تین نیوز

باشگاه  شهروند خبرنگار:  طبق گزارشات مردمی عدم اطلاع‌رسانی صحیح سازمان تاکسیرانی در خصوص جریمه‌ها به رانندگان مشکلاتی را برای آنها در مرحله نوسازی ناوگان تاکسیرانی به وجود آورده است.

یک راننده تاکسی در گفت‌وگو با تین‌نیوز به برخی از مشکلات عدم آگاهی از نرخ جریمه تعلق یافته به آن‌ها اشاره کرد و گفت: تا قبل از رسیدن به این نرخ جریمه هیچ اطلاع‌رسانی از سمت پلیس‌راهور صورت نمی‌گیرد و رانندگانی که جریمه‌های بالاتر از یک میلیون تومان دارند؛ با درخواست پرداخت روبرو می‌شوند.

وی گفت: در دی‌ماه امسال مبلغ جریمه ثبت‌شده برای خودروی من در سایت راهور 180هزار تومان بوده است در حالی‌که در اسفندماه مبلغ جریمه بیش از یک میلیون تومان بوده است.

این شهروند با توجه به طرح نوسازی ناوگان اعلام کرد: از آذرماه امسال ایران‌خودرو با نوسازی ناوگان به علت عمل نکردن گمرک به تعهداتش قطع همکاری کرده است و برای تحویل خودروی فرسوده معاینه‌فنی را اخذ نکرده است.

به گزارش تین‌نیوز، پلیس راهور، مبلغ 50 هزارتومان برای معاینه فنی و سامانه سیمفا 50 هزار تومان برای خودروی فرسوده جریمه دریافت می‌کنند و برای افرادی که جریمه بیش از یک میلیون تومان دارند؛ درخواست پرداخت جریمه ارسال می‌شود.

هم‌اکنون سایت پارس‌خودرو برای تحویل خودروهای ون جدید فعال است و خودروهای فرسوده و فاقد معاینه‌فنی، مشمول این جریمه می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.