| کد خبر: 163034 |

شناسایی 34 نقطه ممنوع سد معبر و معرفی نقاط جایگزین

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، گفت: 34 نقطه حاد ممنوع برای بساط گستری در سطح شهر مشخص و نقاط جایگزین شناسایی شده است.

تین نیوز

ابولقاسم چیذری، با اشاره به اینکه مسئول ساماندهی دستفروشان سطح شهر، مناطق شهرداری هستند، اظهار کرد: نقاط ممنوع بساط گستری با هماهنگی یگان حفاظت شهرداری تهران و تقسیم آن در دو سطح اجرایی و 34 نقطه حاد شناسایی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی افزود: سطح یک شامل مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۸، ۱۱، 12 و 18 است که این اقدامات با استفاده از ظرفیت های درون منطقه ای و همکاری یگان حفاظت شهرداری در تامین نیروی انتظامی و سطح دو شامل مناطق ۹، ۱۰، ۱۳، ۱۷، ۱۹، ۲۰، 21 و 22 است که با استفاده از ظرفیت های درون منطقه ای صورت می گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران به دلیل عمق بیشتر آلودگی در موضوعات سد معبر خودرویی و صنفی و همچنین عدم وجود کلونی بساط گستری قابل توجه در سطح مناطق ۳، ۷، ۱۴، 15 و 16 در دو سطح مذکور قرار نگرفته است.

وی با اشاره به الزامات اجرایی ساماندهی دستفروشان خاطرنشان کرد: تمامی اختیارات اجرایی و نظارت بر فعالیت‌های پیمانکاران حوزه سدمعبر به مناطق 22 گانه تفویض شده است. همچنین انتخاب و جانمایی مکان موقت دستفروشان توسط شهرداری منطقه از بین نقاط پیشنهادی شرکت شهربان یا نقاط مورد نظر منطقه با هماهنگی ساماندهی صورت می گیرد.

چیذری با اشاره به نظارت و ارزیابی دقیق از روند اجرای طرح توسط اداره کل نظارت و پیگیری امور مناطق و ارائه گزارش آن به مدیران ارشد شهرداری تصریح کرد: بررسی روند اجرای طرح توسط دستگاه های نظارتی (حراست و بازرسی) و هماهنگی با مراجع قضایی جهت اخذ مجوزهای لازم برای اجرای طرح انجام می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.