| کد خبر: 163026 |

هزینه‌های جاری شهرداری در بودجه سال 97 افزایش ندارد

شهردار اردبیل گفت: بودجه سال 97 شهرداری اردبیل صرفا معطوف به پروژه‌های عمرانی نبوده و طرح‌های اجتماعی و فرهنگی در این بودجه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تین نیوز

حمید لطف‌اللهیان اظهار داشت: بودجه پیش‌بینی شده برای سال 97 شهرداری اردبیل متفاوت از سال‌های گذشته بوده و این بودجه از جامعیت و شفافیت بیشتری برخوردار است که با بهبود روش‌ها و شیوه‌های عملیاتی تنظیم و تقدیم شورای شهر اردبیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وی گفت: نکته حائز اهمیت در تنظیم بودجه سال 97 شهرداری اردبیل، پیش‌بینی بودجه برای 5 منطقه شهری است که در واقع مناطق شهرداری اردبیل افزایش پیدا کرده ولی هزینه‌های جاری شهرداری اردبیل در بودجه سال آینده افزایشی ندارد که این موضوع سبب سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: بودجه سال 97 شهرداری اردبیل صرفا معطوف به پروژه‌های عمرانی نیست بلکه در تنظیم این بودجه جنبه‌های اجتماعی مقدم بر حوزه‌های عمرانی بوده و به پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی اهمیت بسیار داده شده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: اراده شهرداری اردبیل در راستای سهولت ارائه خدمات شهرداری با کاهش هزینه‌ها است که استفاده از مشارکت و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز در بودجه سال 97 بیش از 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: توجه به ارتقای نشاط و رفاه اجتماعی در بودجه سال آینده شهرداری اردبیل مورد تأکید بوده و تمامی تلاش ما این است که پروژه‌های منجر به وفاه،‌ آسایش و نشاط اجتماعی در اردبیل افزایش یابد.

شهردار اردبیل گفت: تحقق طرح تفصیلی شهر اردبیل در سال جدید از جمله اهداف شهرداری اردبیل در سال جدید است که امیدواریم اجرایی و عملیاتی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.