| کد خبر: 162948 |

◄ رقابت نابرابر تاکسی‌های خطی با مسافرکش‌های شخصی

130نفر در تاکسیرانی خط 4 فعالیت می‌کنند که شورای تاکسیرانی منطقه 4 ماهانه 8هزار تومان از هر تاکسی برای رسیدگی به مشکلات این بخش دریافت می‌کند.

تین نیوز

باشگاه  شهروند‌خبرنگار:  مجتبی فهیم راننده خط تاکسیرانی شماره 479 مسیر مترو فرهنگسرا-رودهن در تماس با خبرنگار تین‌نیوز درباره مشکلات کاری حوزه‌اش توضیحاتی داد.

 فهیم با اشاره به نحوه جانمایی و استقرار تاکسی‌ها در ایستگاه تاکسی فرهنگسرا-رودهن گفت:خودروهای شخصی در کنار ایستگاه تاکسی مسافرکشی می‌کنند و به اعتراض تاکسیران‌ها بی‌اعتنایی یا برخورد بد می‌کنند، تاکسیران‌ها  مشکل‌شان را با علوی‌زاده رئیس تاکسیرانی منطقه چهار مطرح کرده‌اند اما جوابی نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: خیابان درختی (انتهای خیابان جشنواره روبروی فرهنگسرای اشراق) را شهرداری با بلوک بسته است و تاکسیران‌ها در صورت ورود  به این خیابان جریمه می‌شوند در صورتی که خودروهای شخصی می‌توانند وارد این محدوده شوند و مسافرکشی کنند.

این راننده تاکسی با اشاره به مشکلات تردد در خیابان درختی ادامه داد: برای این مشکل  به تاکسی‌رانی منطقه 4 مراجعه کردیم اما نتیجه‌ای دربر نداشت.

فهیم گفت: 130نفر در تاکسیرانی خط 4 فعالیت می‌کنند که شورای تاکسیرانی منطقه 4 ماهانه 8هزار تومان از هر تاکسی برای رسیدگی به مشکلات این بخش دریافت می‌کند.

وی افزود: قرار است رئیس سازمان تاکسیرانی برای ایجاد تغییرات و انتخاب شورای جدید منطقه 4، امروز 23 اسفند ماه از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر جلسه انتخابات و رای‌گیری برگزار کند.

photo_2017-07-15_10-31-11

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.