| کد خبر: 162689 |

اجرای طرح استقبال از بهار در ناوگان تاکسیرانی تهران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از استقرار ون‌های رایگان در پنجشنبه پایانی سال برای جابجایی شهروندان در بهشت زهرا خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از استقرار ون‌های رایگان در پنجشنبه پایانی سال برای جابجایی شهروندان در بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای پوشش مسافران در روزهای پایانی سال تمهیدات ویژه‌ای را درنظر گرفته است گفت: مسیرهایی که ازدحام مسافران در آنها بیشتر است شناسایی شده و سرویس‌دهی به آنها در اولویت قرار گرفته است.

قنادان درخصوص استقرار ون های رایگان در بهشت زهرا گفت: تعداد 150 دستگاه تاکسی ون در پنج شنبه اخر سال بصورت رایگان شهروندان را در داخل بهشت زهرا(س) از ایستگاه مترو تا قطعات بهشت زهرا جابجا می کنند.

همچنین افزایش خدمات رسانی در ترمینال ها و فرودگاه ها و راه آهن از دیگر برنامه های طرح استقبال از بهار 96 سازمان تاکسیرانی خواهد بود.

 وی در ادامه از استقرار تاکسی‌ها در اطراف مراکز خرید و بازار سخن گفت و افزود: سرویس‌دهی در خطوط تاکسی به صورت ویژه در حال انجام است و گشت‌های نظارتی نیز به صورت ویژه بر روی فعالیت تاکسی‌ها نظارت می‌کنند.

قنادان با بیان اینکه برای پوشش مراکز خرید و بازار در روزهای پایانی سال با استقرار ون‌های ویژه درصدد انتقال هرچه سریع‌تر مسافران هستیم، گفت: علاوه بر تزریق ون و نظارت حداکثری، تمهیداتی اندیشیده شده که شیفت‌بندی تاکسی‌ها طولانی‌تر شوند.

 علیرضا قنادان با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای کسب رضایت حداکثری مسافران اقدام به کنترل مستمر و سریع می‌کند، گفت: در میادین و نقاط پرمسافر نیز تاکسی‌های بیشتری تزریق شده تا در روزهای پایانی سال شهروندان تهرانی با مشکلی در این زمینه روبرو نباشند.

قنادان در ادامه به اجرای برنامه های فرهنگی سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: نصب پرچم «سال نو مبارک» و توزیع  لوح فشرده، مشتمل بر ترانه های مرتبط با فصل بهار و ایام نوروز در  10هزار تاکسی شهر تهران در حال انجام است.

همچنین فضاسازی و آذین بندی پایانه ها و ایجاد فضاهای متناسب با فصل بهار و نوروز و نصب المان های حجمی در 10 پایانه شهر تهران، با مشارکت شرکت های خصوصی تاکسیرانی و همکاری سازمان زیباسازی در حال جانمایی می باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد:  خطوط تاکسی موقتی برای استقبال و بدرقه گردشگران نوروزی شهر تهران ایجاد شده است تا در ایام نوروز سرویس رسانی مطلوبی را به مسافران ارائه دهیم.

همچنین از طریق ستاد گردشگری 100 نقطه گردشگری که در شهر تهران وجود دارد به سازمان تاکسیرانی معرفی شده است تا در ایام نوروز خدمات رسانی ویژه ای به گردشگران در این نقاط داشته باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.