| کد خبر: 161847 |

۵۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده ساخته می‌شود.

همزمان با ۸ استان دیگر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور عملیات ساخت ۵۰ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در بافت تاریخی و فرسوده محله شنبدی بوشهر آغاز شد.

تین نیوز

همزمان با ۸ استان دیگر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور عملیات ساخت ۵۰ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در بافت تاریخی و فرسوده محله شنبدی بوشهر آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، طرح ملی بازآفرینی شهری امید پیش از ظهر امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی همزمان در 9 استان به صورت ویدئوکنفرانس آغاز شد.

استاندار بوشهر در اجرای طرح بازآفرینی شهری امید در بوشهر اهداف مورد نظر این طرح را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: طرح بازآفرینی شهری امید با هدف ارائه خدمات زیربنایی روبنایی، بهبود قلمرو عمومی و ارتقا وضعیت اجتماعی فرهنگی محلات فرسوده است.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه طرح بازآفرینی شهری امید در محله شنبدی بوشهر اجرایی شد خاطر نشان کرد: همزمان با 8 استان دیگر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور عملیات ساخت 50 واحد مسکونی در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع در بافت تاریخی و فرسوده محله شنبدی بوشهر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 37 شهر استان بوشهر 12 شهر دارای محلات ناکارآمد است تصریح کرد: در این محلات جمعیتی معادل 183 هزار نفر سکونت دارد که 30درصد از کل جمعیت شهری این محدوده‌های ناکارآمد است.

استاندار بوشهر با اشاره به ارائه تسهیلات برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده استان بوشهر بیان کرد: از سال 94 تاکنون بیش از یک‌هزار و 600 واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک‌های عامل استان بوشهر معرفی و جریان نوسازی و مقاوم سازی آنها در دست پیگیری است. در این مراسم رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس دستور اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری امید در محله قدیمی بوشهر صادر و اظهار امیداری کرد این واحدها بر اساس برنامه زمان بندی ساخته و در اختیار متقاضیان به ویژه زوج‌های جوان قرار بگیرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.