| کد خبر: 161427 |

به منظور وصول درآمد های پایدار صورت گرفت؛

آغاز توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال۹۶ شهرداری تهران

توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل(عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند) می باشد از روز 25/11/96 آغاز و به تدریج در مناطق 22 گانه توزیع می گردد.

تین نیوز

توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل(عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند) می باشد از روز 25/11/96 آغاز و به تدریج در مناطق 22 گانه توزیع می گردد.

به گزارش تین‌نیوز از اقتصاد آنلاین، توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل(عوارض نوسازی، کسب و پیشه  و بهای خدمات مدیریت پسماند) می باشد از روز 25/11/1396 آغاز و به تدریج در مناطق 22گانه توزیع می گردد.

بر این اساس و به نقل از معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، پس از فرآیند تولید و چاپ قبوض انبوه ، توزیع آنها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است که مبالغ قبوض عوارض سالجاری از بازه زمانی 1/1/96 تا تاریخ 29/12/96 صادر شده و چنانچه املاکی بدهی قبلی داشته باشند در قبوض محاسبه و گنجانده گردیده است .

حسینی مکارم گفت: مهلت پرداخت قبوض تا پایان سالجاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ29/12/1396  پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد .

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود، شهروندان گرامی می توانند، از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir ،سامانه تلفنی 137، اینترنت بانک، همراه بانک ،تلفنبانک،ATMواز طریق درگاههای غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران  نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند .

وی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم ارباب¬رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان درادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر گردیده است که جوابگوی مودیان محترم میباشند .

 شهروندان جهت اخذ اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 137 و یا 1888تماس حاصل نمایند و یا به دفاتر خدمات الکترونیک شهر و ستادهای فوق الذکر مراجعه نمایند.

 

منبع: سايت خبری اقتصاد انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.