| کد خبر: 161364 |

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران خبر داد

◄ خبرنگاران واقعی نصف قیمت طرح ترافیک می‌گیرند

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره شرایط دریافت طرح ترافیک خبرنگاران اعلام کرد سال 97 خبرنگاران واقعی از تخفیف 50 درصدی هزینه دریافت طرح برخوردار خواهند شد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره شرایط دریافت طرح ترافیک خبرنگاران اعلام کرد سال 97 خبرنگاران واقعی از تخفیف 50 درصدی هزینه دریافت طرح برخوردار خواهند شد.

به گزارش تین‌نیوز،محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته در برخی موارد افرادی که هیچ ارتباطی با این حرفه شریف خبرنگاری نداشته‌اند آرم گرفته‌اند، امسال مشغول تدوین آیین‌نامه‌ای هستیم که روند شفاف‌تری را تجربه کنیم تا خبرنگاران واقعی از تسهیلات موجود استفاده کنند

پورسیدآقایی با اشاره به اینکه تنها 3 درصد از کل سهمیه آرم طرح ترافیک‌ جدید در اختیار شهرداری قرار دارد تأکید کرد: کمیته با تعیین مشخصات موردنظر خبرنگار واقعی ضوابطی را تعیین خواهد کرد که بر اساس آن مشمولان می‌توانند با استفاده از تخفیف 50 درصدی نسبت به دریافت آرم طرح ترافیک سال آینده استفاده کنند اما هنوز آئین‌نامه مذکور تدوین و شرایط آن اعلام‌نشده است.

خدمات پایان سال مراکز معاینه فنی

در همین حال معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره خدمات پایان سال مراکز معاینه فنی گفت: این مراکز آمادگی کامل برای ارائه خدمات 24 ساعته به مراجعه‌کنندگان دارند اما سرور‌های ناجا این امکان را به آن‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: هم‌اکنون تمامی مراکز ارائه خدمات معاینه فنی از صبح زود تا ساعت 12 شب خدمات موردنظر مالکان خودروها را ارائه می‌کنند اما ازآنجاکه از همین ساعت تا 7 صبح روز بعد سرور‌های ناجا تحت انجام سرویس‌های تعیین‌شده قرار دارند نمی‌توانیم استعلام‌های موردنظر را دریافت کنیم بنابراین نمی‌توانیم به هم‌وطنان خدمات ارائه کنیم.

زوج و فرد فعلاً تغییری ندارد

پورسیدآقایی درباره تغییرات احتمالی طرح زوج و فرد در آینده نیز گفت: هم‌اکنون در حال بررسی کارشناسی نتایج و دستاوردهای مختلف یا حتی مشکلات این طرح در سراسر جهان هستیم تا با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده نسبت به ادامه یا توقف این طرح در کشورمان تصمیم‌گیری کنیم.

وی تأکید کرد: تا مشخص شدن نتایج تحقیقات و مطرح‌شدن آن در شورای ترافیک هیچ تغییری در طرح زوج و فرد نخواهیم داشت و کماکان مثل قبل این طرح اجرایی خواهد شد. این در حالی است که در صورت تصمیم‌گیری شورای ترافیک بر اساس اطلاعات جدید قطعاً نتایج به شهروندان گرامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری جام جم آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.