| کد خبر: 161244 |

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران تاکید کرد

◄ راه‌کارهای علمی برای بحران ترافیک تهران

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران گفت: باید با کار علمی برای حل بحران ترافیک قدم برداشت.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران گفت: باید با کار علمی برای حل بحران ترافیک قدم برداشت.

به گزارش تین‌نیوز، محسن پورسیدآقایی با بیان این‌که امروزه مسئله تردد و ترافیک در کلان‌شهرها به‌عنوان یک پدیده سیاسی– اجتماعی نقش بسیار حساس و مهمی را ایفا می‌کند، گفت :این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه بستر مناسب برای ایجاد فضای گفتمان علمی فراهم‌شده تا با آگاهی بخشی بتوان مطالبات در این حوزه را از دستگاه‌های اجرایی و مرتبط پیگیر شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: شهرداری در حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با توجه به الگوی جامع مدیریت استراتژیک، با در نظر گرفتن مأموریت خود که ساماندهی وضعیت حمل‌ونقل و ترافیک کلان‌شهر تهران است و بررسی عوامل داخلی و خارجی تأثیرگذار، به تعیین هدف‌های بلندمدت و پس آن تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی‌های مناسب جهت نیل به اهداف می‌پردازد.

پورسیدآقایی ادامه داد: ازاین‌رو کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک که طی ١٧ دوره  با حمایت اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات معتبر علمی داخلی و خارجی برگزارشده، بستر مناسبی برای فعالان در این عرصه به‌منظور تبادل اطلاعات و ارتقا سطح علمی ایشان فراهم آورده است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با به اجرا درآمدن یافته‌های علمی مطروحه در این کنفرانس بتوانیم شهری انسان‌محور و مناسب برای زندگی و آسایش داشته باشیم.

محسن پورسیدآقای افزود: «هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک» با این اعتقاد که امروز مهم‌ترین چالش پایتخت، ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن است ، برگزار می‌شود و برای فائق آمدن بر این چالش، باید با استفاده از نظرات و  پیشنهادات صاحب‌نظران داخلی و خارجی چاره‌اندیشی شود.

 «هفدمین  کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند تهرانی 0 1

    بله بله قطعا شکی نیست با برگزاری کنفرانس و سخنرانی همه مشکلات تهران حل میشه.