| کد خبر: 161121 |

قائم‌مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد:

◄ افزایش تجهیزات و امکانات شهرداری کرج برای مقابله با بحران‌های احتمالی

۱۹ میلیون مترمربع مسیر قابل برف‌روبی در کرج وجود دارد که نمی‌توان این مسیرها را هم‌زمان پاک‌سازی کرد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج، گفت: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری کرج در قالب‌های متنوعی آموزش‌ها و اخبار مرتبط با این حوزه را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

سید علیرضا موسوی با اعلام اینکه این کمیته طی روزهای گذشته آغاز به کارکرده است، افزود: کمیته مذکور تلاش خواهد کرد با در اختیار قرار دادن آخرین اطلاعات و اخبار مرتبط با حوزه مدیریت بحران، شهروندان را با روش‌های مختلف مقابله و نحوه برخورد با حوادث و بحران‌ها  آماده کند.

وی افزود: این کمیته به ریاست معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج تشکیل‌شده است و زیرمجموعه‌هایی از دستگاه‌ها و رسانه‌های شهری کرج را در اختیار دارد.

قائم‌مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج نیز گفت: تقویت تجهیزات بحرانی در دستور کار شهرداری این کلان‌شهر قرار دارد.

اصغر نصیری با تشریح عملکرد شهرداری کرج پیرو بارش شدید برف، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل نبود امکانات و تجهیزات کافی خدمت‌رسانی آن‌گونه که باید، صورت نگرفت و در بسیاری از نقاط شهری، کارگران شهرداری به‌صورت سنتی اقدام به پاک‌سازی معابر کردند.

 وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه معابر اصلی کلان‌شهر کرج در اولویت قرار داده‌شده است، افزود: ۱۹ میلیون مترمربع مسیر قابل برف‌روبی در کرج وجود دارد که نمی‌توان این مسیرها را هم‌زمان پاک‌سازی کرد.

805057_752

مصرف بیش از ۸ هزار تن ماسه و نمک در بارش برف اخیر

 قائم‌مقام معاون خدمات شهری نیز در این جلسه بابیان اینکه طی بارش برف اخیر در کلان‌شهر کرج بیش از ۸ هزار تن ماسه و نمک مصرف شد، خاطرنشان کرد: ۳۵ هزار تماس تلفنی برای موضوع برف‌روبی دریافت شد که این تعداد آمار بسیار زیاد است.

 وی با تأکید بر اینکه تقویت ماشین‌آلات در دستور کار قرار دارد، افزود: سه دستگاه گریدر برای هر منطقه شهری، ۲۰ دستگاه بابکت، ۵۰ دستگاه کامیون و ۲۰ دستگاه لودر برای ۱۰ منطقه شهرداری کرج در نظر گرفته‌شده، از طرفی باید به این مهم نیز اشاره کرد که ۴۸ هزار لیتر سوخت برای خودروها تهیه‌شده است.

 نصیری با اعلام اینکه هزار و ۸۳۰ کارگر خدمات شهری و ۹۰۰ کارگر فضای سبز در راستای ارائه خدمات به شهروندان فعالیت دارند، گفت: درصدد هستیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم که در این راستا مشارکت مردمی را نیز خواستاریم.

 پیش‌ از این محمدرضا  احمدی‌نژاد  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج  بابیان اینکه با راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری، افق جدیدی در مدیریت شهری کرج ایجادشده است، افزود: با همراهی معاونت خدمات شهری، آب‌گرفتگی معابر توسط دوربین‌های نظارتی شناسایی می‌شوند تا به‌تبع آن در زمان کوتاه‌تری نسبت به رفع مشکلات پیش‌آمده اقدام شود.

 

منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.