| کد خبر: 160614 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ ارائه طرح جدید اسمارت‌پارکینگ در کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک

اسمارت‌پارکینگ برای نخستین بار حمایت مالی کنفرانس را به دلیل اهمیت بالای آن بر عهده گرفته است

تین نیوز

مدیر عامل شرکت گسترش تجهیزات دانا با اشاره به برگزاری هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل وترافیک گفت: طرح پارکینگ مکانیزه این شرکت در این کنفرانس ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدعلی رضوی گفت: اسمارت‌پارکینگ برای نخستین بار حمایت مالی کنفرانس را  به دلیل اهمیت بالای آن بر عهده گرفته است.

اوتصریح کرد: متاسفانه مبحث مکانیزاسیون پارکینگ در کلان‌‍شهری مانند تهران مغفول مانده است و قرار است تا اسمارت‌پارکینگ طرحی را عرضه کند تا مدیران شهر که حضور گسترده‌ای در کنفرانس حمل‌‍ونقل و ترافیک دارند از این پس، در ساخت و سازها از آن استفاده کنند.

رضوی با تاکید بر این‌که، کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک بزرگ‌ترین اجتماع مدیران و متخصصان امور شهری است، گفت: در کنفرانس حمل‌ونقل امسال، اسمارت‌پارکینگ انواع تکنولوژی پارکینگ مکانیزه و نحوه جانمائی آن‌را به مخاطبان عرضه می‌کند.

 وی با بیان این‌که «نرم‌افزار مدیریت آنلاین پارکینگ‌های موجود نیز در این کنفرانس عرضه خواهد  شد»، افزود: به منظور مدیریت پارک حاشیه‌ای نیز اسمارت‌پارکینگ طرحی را به منظور ارائه در کنفرانس آماده کرده است.

هفده

مدیرعامل اسمارت‌پارکینگ به مزیت‌های استفاده از سیستم مکانیزه در پارک‌های کلان‌شهرها اشاره داشت و افزود: اسمارت‌پارکینگ بزرگ‌ترین مجری پارکینگ مکانیزه و تنها صادرکننده این تکنولوژی به کشورهای عمان، عراق و قطر است و از 9 سال پیش نیز محصولات تولیدی این شرکت در تهران به کار گرفته شده است.

رضوی گفت: امید که با رویکرد جدید بتوان به اثرگذاری موثرتری در گسترش استفاده از پارکینگ مکانیزه دست یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.