| کد خبر: 160045 |

قنادان:

مدل فعلی فعالیت شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی، نیاز به تغییرات اساسی دارد

علیرضا قنادان با حضور در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر ضمن نقد نوع نگاه گذشته به بخش خصوصی و آسیب‌ دیدن حوزه تاکسیرانی از آن، گفت: در مدیریت جدید تلاش شده تا علاوه بر تغییر این نگرش به سمتی گام برداشته شود که تکنولوژی روز با ارائه خدمات در این بخش به خدمت گرفته شود و گام هایی نیز در این جهت برداشته شده است.

تین نیوز

علیرضا قنادان  با حضور در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر ضمن نقد نوع نگاه گذشته به بخش خصوصی و آسیب‌ دیدن حوزه تاکسیرانی از آن، گفت: در مدیریت جدید تلاش شده تا علاوه بر تغییر این نگرش به سمتی گام برداشته شود که تکنولوژی روز با ارائه خدمات در این بخش به خدمت گرفته شود و گام هایی نیز در این جهت برداشته شده است.

به گزارش تین‌نیوز از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از سرلوحه قرار دادن شعار مدرن‌سازی در تمام اجزای سازمان خبر داد و افزود: متاسفانه نوع و مدل خصوصی سازی در گذشته، مدل مناسبی نبوده و همه ذینفعان از جمله تاکسیرانان، بخش خصوصی، سازمان به عنوان سیاستگذار و شهروندان به عنوان دریافت کننده خدمات در آن آسیب می دیدند.

علیرضا قنادان ادامه داد: اکنون ما به عنوان متولی و سیاست گذار در حال بازنگری نحوه فعالیت شرکتهای خصوصی تاکسیرانی با بررسی مدل های روز دنیا و به جهت تکمیل شدن طرح در دست اقدام می باشیم که محور این تغییرات تخصصی شدن فعالیت شرکت های خصوصی می باشد.

وی اظهار کرد: در طرح نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده، خودروهایی که عمر آنها 10 سال به بالا می باشد، می‌توانند از وام 20 میلیون تومانی با کارمزد 16 درصد استفاده نمایند که روی خودروی اسقاطشان هم اگر سواری باشد 5 میلیون و روی ون 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

قنادان ادامه داد: بعد از طرح هدفمندی یارانه‌ها دولت تعهداتی را برای بیمه رانندگان تاکسی دنبال کرد که به مرور زمان و با توجه به تغییرات بودجه‌های سنواتی دولت بیمه رانندگان تاکسی قطع شد که در این زمینه و به جهت رفع این مشکل، سازمان تاکسیرانی پیگیری ویژه نموده و جلساتی را نیز داشته ایم که از دولت محترم خواسته ایم که به این قشر زحمتکش کمک ویژه ای نماید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 0

    در ساماندهی اخير سال 1386 ، بجای ساماندهی و انجام تعهدات مربوطه ، تاکسيرانی خود را ساماندهی اقتصادی فرمود و امروز همان اوضاع نابسامان با شدت ده ها برابر در برابر چشم کل مسئولان مربوطه قابل مشاهده است. به اين ترتيب که در آنزمان ده ها سود جوئی از حق و دسترنج تاکسيرانان تکميل و سازماندهی شد و هر مسافربر شخصی خودروی پيکان خود را دو ميليون و سه ميليون هم تسهيلات عمومی و هفت ميليون هم وام کم بهره که طی 48 ماه اقساط دويست هزار تومان تاکسيها نو شدند ولی تاکسيرانان فرسوده! چونکه يورش های سوداگری و چپاولگری، دها برابر از مصائب تاکسی ، تاکسيرانان را فرسوده و حتی معکوس و روانی ساخت!
    اما امروز مجدداً هنوز تعهدات فراموش شده قبلی خود را انجام نداده ، اسقاط کرده و قرار است اينبار با 25 ميليون تاکسيرانان خدوم را مجبور به پرداخت دها ميليون برای دستيابی به تکنولوژ و استاندارد روز خواهند فرمود! بدون اينکه آموزش و کلاسی هم برای تعهدات متقابل مسقوط ساخته های قديم و جديد خود بفرمودند! در حاليکه همين ...حق و دسترنج و جان و مال تاکسيرانان هميشه خدوم و خدمتگزاران اصلی به عموم مردم ، برای اين بزرگواران حتی کلاس خدماترسانی هم لازم می دانند ، چيزی که پيش از تولد سردسته های استارت قاپ ها ، نيم قرن حتی عموم تاکسيرانان باشرف ، بدون چشم داشت و طرح های مجازی و واقعی کلاشی و سوداگری و چپاول و غيره ، به عموم مردم ارائه و تقديم کرده اند ، بجز اينکه هرگز از پس تخريب و نابسامان سازی سازمان تاکسيرانی ، چه از طريق مخدوش کردن کرايه ها با منع شديد تاکسيمتر و ارائه و تحکيم ارقام خرده کرايه و يا مغشوش یازی مکرر مسافربری شخصی با تبديل تاکسيرانی به شخصيرانی ، حتی پس از ساماندهی سال 1386 و تخريب تمام طرح های منطقی دولت ، در اين وعده وعيدهای خراب بازهم با قوای ده ها برابر در حال طرح و جولان هستند!